34% опитаних українців свідомо зменшують споживання новин, половина з них – аби зменшити негатив.
Опитування українців щодо їхнього перебування онлайн та споживання новин провела компанія маркетингових досліджень Kantar Ukraine у липні 2023 та липні 2024. Відповідно до результатів, 34% респондентів свідомо зменшують споживання новин. Понад половина із них (54%) мотивують це бажанням зменшити негатив. Також популярними стали чинники: недовіра до отримуваної інформації (34%) та брак часу (17%).
Важливо, що українці свідомо зменшують не лише споживання новин, але й загалом час проведений онлайн. Зокрема, про це зазначили понад чверть респондентів – 28%.
Серед основних причин опитані українці зазначили бажання зменшити негатив, брак часу, перенасиченість рекламою та недовіру до інформації, яку отримують.
Керівниця відділу експертизи в Kantar Ukraine Світлана Середа зазначила, що наразі відбувається зниження онлайн-активності та зацікавленості українців брендами, що характерно для періодів рецесії та економічної нестабільності.
“Серед причин можуть бути погіршення фінансового стану та складний емоційний стан українців. Додатковим чинником, який впливає на поведінку споживачів, може бути відключення світла, що обмежує доступ до інтернету та медіа", – зауважила Світлана Середа.
Додамо, що опитування проводила компанія маркетингових досліджень Kantar Ukraine у липні 2023 та липні 2024. Вибірка складалась з 1000 респондентів, квотної за статтю, віком, типом населеного пункту та регіоном. Цільова група – чоловіки і жінки у віці 18-55 років. Географією опитування стала національна панель, за винятком сіл та тимчасово окупованих територій та зони активних бойових дій.