26-27 квітня з ініціативи управління туризму та промоції міста Луцької міської ради відбувся воркшоп із створення Луцького стандарту гостинності. Про це повідомили Гал-інфо у пресслужбі Луцької міської ради.
Учасників заходу привітала заступник міського голови Ірина Чебелюк, яка наголосила на необхідності консолідації зусиль влади і гравців туристичної сфери міста задля підвищення його потенціалу і впізнаваності на туристичному ринку.
Начальник управління туризму та промоції міста Катерина Теліпська розповіла про ситуацію у сфері туризму України і Луцька, передумови і причини початку роботи над створенням Луцького стандарту гостинності.
До воркшопу долучилися власники і топ-менеджери ресторанів і готелів, викладачі вузів, гіди нашого міста.
Координувала роботу учасників Оксана Марусич (м. Київ) - експертка з продажу і сервісу, сертифікована бізнес-тренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів.
Метою Луцького стандарту гостинності є підвищення впізнаваності міста на туристичній мапі, удосконалення сервісу обслуговування клієнтів (у тому числі й туристів), консолідація середовища та вироблення стандартів обслуговування.
Впровадження такого стандарту в закладах нашого міста покликане зробити сферу HoReCa Луцька кращою, прибутковішою та привабливішою для гостей, посилити конкурентоспроможність туристичної індустрії міста.
Під час воркшопу його учасники проаналізували сучасні тенденції у сфері гостинності та сервісу, ознайомились з теорією поколінь, прикладами міжнародних стандартів закладів сфери гостинності, визначали культурний, ментальний, історичний контексти луцької гостинності. Формували візію, місію та цінності тих, хто дотримується стандарту. Обговорили елементи сервісу й надання послуг відповідно до стандарту. І, звичайно ж, отримали живе спілкування у колі колег, друзів та однодумців.