Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Луцьку працюють над розробкою стандарту гостинності

Фото Луцька міська рада
Фото Луцька міська рада
Фото Луцька міська рада
Фото Луцька міська рада
Фото Луцька міська рада
Фото Луцька міська рада
Фото Луцька міська рада
Фото Луцька міська рада
1/4
26-27 квітня з ініціативи управління туризму та промоції міста Луцької міської ради відбувся воркшоп із створення Луцького стандарту гостинності. Про це повідомили Гал-інфо у пресслужбі Луцької міської ради.

Учасників заходу привітала заступник міського голови Ірина Чебелюк, яка наголосила на необхідності консолідації зусиль влади і гравців туристичної сфери міста задля підвищення його потенціалу і впізнаваності на туристичному ринку.

Начальник управління туризму та промоції міста Катерина Теліпська розповіла про ситуацію у сфері туризму України і Луцька, передумови і причини початку роботи над створенням Луцького стандарту гостинності.

До воркшопу долучилися власники і топ-менеджери ресторанів і готелів, викладачі вузів, гіди нашого міста.

Координувала роботу учасників Оксана Марусич (м. Київ) - експертка з продажу і сервісу, сертифікована бізнес-тренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів.

Метою Луцького стандарту гостинності є підвищення впізнаваності міста на туристичній мапі, удосконалення сервісу обслуговування клієнтів (у тому числі й туристів), консолідація середовища та вироблення стандартів обслуговування.

Впровадження такого стандарту в закладах нашого міста покликане зробити сферу HoReCa Луцька кращою, прибутковішою та привабливішою для гостей, посилити конкурентоспроможність туристичної індустрії міста.

Під час воркшопу його учасники проаналізували сучасні тенденції у сфері гостинності та сервісу, ознайомились з теорією поколінь, прикладами міжнародних стандартів закладів сфери гостинності, визначали культурний, ментальний, історичний контексти луцької гостинності. Формували візію, місію та цінності тих, хто дотримується стандарту. Обговорили елементи сервісу й надання послуг відповідно до стандарту. І, звичайно ж, отримали живе спілкування у колі колег, друзів та однодумців.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ