Для покращення транспортного сполучення мікрорайону Рясне з Левандівкою і, відповідно, центром Львова, у мерії розглядають два варіанти будівництва нової дороги на вул. Суботівська. Кожен із варіантів дороговартісний і коштує сотні мільйонів гривень, повідомила прес-служба Львівської міської ради.
За словами Ірини Маруняк, директора департаменту житлового господарства та інфраструктури, зараз замовляють техніко-економічне обґрунтування по двох варіантах та замовлено геологію ґрунтів. Після отримання ТЕО і геології буде вибрано найоптимальніший варіант, відповідно до якого проводитиметься будівництво нової дороги.
«Зараз працює робоча група. Минуло тижня ми виїздили на місце і власне опрацьовуємо два варіанти будівництва такої дороги на вул. Суботівська. Прийняли рішення замовити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) по двох варіантах, щоб мати розуміння, який варіант найоптимальніший. Також ми замовили геологію, щоб зрозуміти структуру ґрунтів, по яких має йти дорога. Коли будемо мати ТЕО, будемо мати геологію ґрунтів, тоді знову буде засідання робочої групи і буде прийнято оптимальне рішення, яким шляхом ми рухаємося, і який варіант будівництва дороги ми вибираємо.
Це дороговартісні проекти, вони практично на одному рівні. Їх вартість становить не одну сотню мільйонів гривень. Якщо ми замовимо проект вже цього року, то він буде зроблений на наступний рік. Відповідно експертиза проекту, оголошення тендеру та початок робіт підрядником теж можливий лише наступного року", — розповіла Ірина Маруняк, директор департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.
За її словами, нова дорога має з’єднати мікрорайони Рясне і Левандівка.
«Сполучення мікрорайону Рясне з містом — це проблемне питання, яке тягнеться роками. Мешканці Рясного страждають від того, що дуже складно швидко заїхати до Львова і їм доводиться об’їжджати великий шлях. Відповідно будівництво нової дороги дасть можливість покращити — пришвидшити час добирання мешканців і покращити сполучення. Зрозуміло, що за один рік ми такий великий проект не реалізуємо. Необхідно буде принаймні два роки. Та однозначно що цей проект необхідно почати роботи», — розповіла Ірина Маруняк, директор департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.