Львівська міська рада розпочала будівництво велодоріжок одразу у трьох місцях Львова – на вулицях Вороного, Липинського і Шевченка, повідомила прес-служба Львівської міської ради.
На вулиці Вороного вже кладуть червону плитку на місці першої у Львові велодоріжки. Її довжина 150 м, але вона є дуже важливою ланкою великої веломагістралі, що в майбутньому з’єднає південні райони з велокільцем довкола історичного ядра міста.
«Веломагістраль буде пролягати по вулицях Княгині Ольги, Сахарова, Коперника, а біля головної пошти велодоріжки протилежних напрямків будуть роздвоюватися з огляду на вузькі вулиці середмістя. Веломаршрут до центрe проляже по вулицях Стефаника, Чайковського, через площу Маланюка, власне, по вулиці Вороного. Біля готелю «Жорж» веломагістраль з’єднається з велокільцем довкола Старого міста, яке проходитиме по його колишніх валах», - розповів радник міського голови з питань велоінфраструктури Олег Шмід . – Зараз вулиця Вороного реставрується, і нам дуже важливо зарезервувати місце під майбутню веломагістраль. На цій ділянці встановлюється бруківка, і тому чекати на новий ремонт вулиці, який може відбутися через 5 років, недоцільно».
Розпочалися роботи з будівництва велодоріжок на вул. Липинського. На перехресті з вул. Замарстинівською прокладено перші десятки метрів суміщеної з тротуаром велодоріжки в напрямку до вулиці Богдана Хмельницького. Велосипедний шлях буде вкладено червоним асфальтом, пішохідна зона – тротуарною плиткою.
«Важливо, щоб пішоходи і велосипедисти відрізняли свої лінії руху, не перешкоджали один одному і не конфліктували», - сказав Олег Шмід.
Під час робочої наради, яка відбулася на ділянці реконструйованої дороги в кінці вулиці Шевченка, перший заступник міського голови Олег Синютка дав розпорядження будівельникам приступити до облаштування велодоріжки в мікрорайонах Рясне-2 і Рясне-1. Вздовж шляхопроводу, який сполучає ці два житлові масиви, буде пролягати спільна велосипедно-пішохідна зона, а після закінчення мосту через залізницю, вздовж мікрорайону Рясне-1 через травник вздовж дороги буде прокладено подвійну веломагістраль в обидва напрямки руху. Вона буде відокремлена як від проїжджої частини вулиці Шевченка, так і від тротуарів. Роботи розпочалися сьогодні, й уже через кілька тижнів львів’яни зможуть їздити по велодоріжці, яка пролягатиме від Рясного-2 через Рясне-1 до мікрорайону Кам’янка.
«Це лише частина тих робіт з розвитку велоінфраструктури, які заплановані на 2011 рік. Крім уже вказаних, можу нагадати кілька найбільших проектів, які мають бути реалізовані цього року: подвійні велодоріжки по вулиці Чорновола (від Липинського до Варшавської), по вулиці Городоцькій (від Ряшівської до Виговського і далі до Кульпарківської), велодоріжки по проспекту Свободи, велосмуги по Богдана Хмельницького (від Липинського до Опришківської), якщо буде реконструюватися Зелена, то будуть прокладені вело доріжки і по цій вулиці. Звичайно, найбільший проект, -- південна веломагістраль по вулицях Ряшівська, Наукова, Стрийська, Вернадського. Частково цей проект фінансується за рахунок бюджету розвитку міста, з якого на потреби велоінфраструктури виділили 1 мільйон гривень», - додав радник міського голови з питань розвитку вело інфраструктури Олег Шмід.
Нагадаємо, 23 травня виконавчий комітет ЛМР затвердив Програму першого етапу розвитку вело мережі Львова, згідно з якою протягом 9 років у Львові буде збудовано 268 км велодоріжок. Затверджено також специфікацію шести типів велодоріжок, які будуть використовуватися у місті: 1) виділені велодоріжки, 2) велодоріжки, суміщені з пішохідною зоною, 3) спільні велосипедно-пішохідні зони, 4) велосмуги на дорогах, 5) контрасмуги на дорогах з одностороннім авто рухом, 6) спільні велосипедно-автомобільні дороги.