Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові з 1 січня діє нова схема сплати за сміття

З 1 січня 2010 року за вивезення ТПВ львів’яни розраховуються за новою схемою обрахунку сміття та новими тарифами, відповідно до рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 24.12.2010 року, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

На ЛКП «Збиранка», яке здійснює захоронення побутових відходів, встановлено вагове обладнання, а також електронну систему обліку та контролю за в’їздом автомобільного транспорту, яке працює в автоматичному режимі. Відтак, при ввезенні побутових відходів на полігон проводиться зважування сміття, фіксується номер машини, назва організації-перевізника, що вивозить сміття, число, місяць, а також вагу.

«Ми змушені були привести у відповідність до законодавства тарифи на вивезення ТПВ. Вартість за вивезення сміття визначено різну для трьох груп споживачів: населення, бюджетні установи та інші. Різною є і вартість для різних видів сміття, їх є п’ять категорій: рідкі відходи, великогабаритні тощо. Ми відійшли від схеми обрахунку кубів, які багато кого не влаштовували», – розповів начальник управління житлового господарства Юрій Голець.

Після цього кількість сміття, яке вивіз кожен перевізник, буде розподілено на кількість мешканців, яких обслуговує, відповідно до державних норм. Це зроблено для того, щоб мешканці не сплачували за віртуальні куби, а реальну вагу сміття.

Вартість за вивезення ТПВ для мешканців визначатиметься за фактичними показниками і залежатиме від кількості вивезеного сміття на полігон.

«Ми відпрацювали таку схему, яка дозволить зменшити навантаження на пересічного громадянина, який проживає у багатоповерховому будинку. Крім того, пластикове сміття буде збиратись окремо і окремо вивозитись», – додав Юрій Голець.

Нагадаємо, останній раз тарифи на послуги з вивезення побутових відходів переглядались 28.12.2007 року.

Послуги з вивезення побутових відходів надає 8 підприємств, з яких 4 – комунальні та 4 – іншої форми власності.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...