У Львові на карті-схемі руху міського електротранспорту з’явилась інформація про зупинки, пристосовані для маломобільних пасажирів.
Про це повідомили в управлінні вуличної інфраструктури ЛМР.
Оновлена карта-схема буде розміщена на сайті міської ради у розділі «Транспорт», а також - на зупинках і у салонах транспорту. Відповідно, маломобільним людям буде зручніше планувати свої поїздки.
Як повідомляють в ЛМР, на сьогодні у Львові 79 зупинок електротранспорту, або 22% від загальної кількості, відповідають вимогам інклюзивності. Тут висота пасадкової платформи є на одному рівні з підлогою низькопідлогового транспорту і пасажири на кріслах колісних можуть без сторонньої допомоги потрапити в салон.
За словами керівника управління Павла Сирватки, найкраща ситуація щодо доступності зупинок на вулицях, які реконструювали протягом останніх 6-8 років. Йдеться про вулиці Бандери, Шевченка, Замарстинівську, Чернівецьку, проспекти Червоної Калини та Івана Павла ІІ, площу Двірцеву. Та на тих вулицях, де в минулі роки районні адміністрації виконували ремонти. Це вулиці Наукова, Любінська, Городоцька, Кульпарківська, просп. Чорновола.
Ще 56% зупинок є частково доступними, тобто маломобільні люди можуть потрапити в транспорт за допомогою пандуса, наявного в салоні низькопідлогового транспорту. Це стосується в основному тролейбусних зупинок. «На цих зупинках для виконання чинних норм з доступності масштабних робіт проводити не потрібно. А лише підняти висоту посадкового майданчика, щоб водіям було зручніше під'їжджати до краю платформи, а пасажирам на кріслах колісних - потрапляти в салон», - пояснив Павло Сирватка.
Значних змін щодо покращення доступності потребують лише 22% зупинок. З них 2% - це трамвайні зупинки, які неможливо переробити без капітальної реконструкції вулиць. Йдеться, до прикладу, про кінцеві зупинки на вулицях Шевченка та Пасічній.
«Загалом, найбільше недоступних зупинок вздовж трамвайних маршрутів №2 та №6, оскільки значна їх кількість передбачає вихід на проїзну частину», - додав Павло Сирватка.