Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Культура  |  Війна з Росією

У Мінкульті пропонують “бронювати” від мобілізації креативників

Дизайнери, маркетологи, рекламісти, айтівці та інші представники креативних індустрій повинні отримати право бронювання від мобілізації та можливість виїзду за кордон на певний проміжок часу.

Про це стало відомо з аналізу матеріалів “Проєкту Плану відновлення України”, опублікованому на сайті Міністерства культури й інформаційної політики України. 

У плані йдеться про те, що представники креативних індустрій (дизайн, маркетинг, реклама, ІТ тощо) менш залежні від виробничих потужностей і сировини у порівнянні з іншими сферами, тому ці фахівці можуть продовжувати працювати під час війни та експортувати свої послуги за кордон, поповнюючи бюджет. 

Водночас мобілізація працівників компаній у сфері креативних індустрій, які продовжують працювати, призводить до зриву іноземних замовлень і неможливості виконати зобов'язання перед клієнтом.

До прикладу, у секторах сільського господарства, критичних галузях промисловості діє бронювання працівників. Тому такий механізм пропонується поширити й на не менш важливий та експортоорієнтований сектор креативних індустрій.

Для цього необхідно внести зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. No 57 і від 3 березня 2022 р. No 194. Проєкт може бути реалізований на короткостроковому етапі уже до кінця поточного року.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ