Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У "ПриватБанку" розповіли про причини технічних збоїв у роботі

Упродовж останніх днів клієнти "ПриватБанку" жалілися на збої в роботі сервісів, а банк не повідомляв їхніх причин, однак тепер пресслужба розповіла про них.

"45 днів ми працювали над міграцією наших ІТ-систем з фізичного центру зберігання даних у "хмару", щоб не залежати від наявності комп’ютерного обладнання в умовах війни. Тепер основні застосунки банку — у хмарних сховищах в Європі. Це один із наймасштабніших проєктів в історії банку — і ми його успішно завершили.

Ключові факти:

  • менше 45 днів знадобилось нам, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища
  • перенесли 3500 серверів 
  • понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажено у "хмару"
  • понад 270 важливих застосунків перенесено
  • понад 460 ІТ-фахівців ПриватБанку та підрядників працювали над проєктом. 

Ми надзвичайно пишаємось нашою ІТ командою, яка зробила титанічну роботу. За 6 тижнів вони реалізували обсяг робіт, який у «нормальному» проєктному циклі займає не менше 1,5 роки. Справжні герої фінансового фронту!

Банківські послуги доступні у будь-якій ситуації, а ваші кошти в безпеці", - йдеться у повідомленні від пресслужби "ПриватБанку". 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ