Упродовж останніх днів клієнти "ПриватБанку" жалілися на збої в роботі сервісів, а банк не повідомляв їхніх причин, однак тепер пресслужба розповіла про них.
"45 днів ми працювали над міграцією наших ІТ-систем з фізичного центру зберігання даних у "хмару", щоб не залежати від наявності комп’ютерного обладнання в умовах війни. Тепер основні застосунки банку — у хмарних сховищах в Європі. Це один із наймасштабніших проєктів в історії банку — і ми його успішно завершили.
Ключові факти:
- менше 45 днів знадобилось нам, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища
- перенесли 3500 серверів
- понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажено у "хмару"
- понад 270 важливих застосунків перенесено
- понад 460 ІТ-фахівців ПриватБанку та підрядників працювали над проєктом.
Ми надзвичайно пишаємось нашою ІТ командою, яка зробила титанічну роботу. За 6 тижнів вони реалізували обсяг робіт, який у «нормальному» проєктному циклі займає не менше 1,5 роки. Справжні герої фінансового фронту!
Банківські послуги доступні у будь-якій ситуації, а ваші кошти в безпеці", - йдеться у повідомленні від пресслужби "ПриватБанку".
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ