Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Українці відмовляються від друкованого слова: передплата впала на 13%

За підсумками передплатної кампанії ПАТ «Укрпошта», українці передплатили майже 8,7 млн газет і журналів. Кількість передплачених періодичних друкованих видань на 2018 рік склала близько 87% в порівнянні з тиражами минулого року, повідомили у прес-службі ПАТ "Укрпошта".

Серед передплачених видань близько 4,9 млн примірників – загальнодержавної сфери розповсюдження, 3,8 млн – тираж місцевих видань (обласних, міських, районних газет і журналів).

Наявне щорічне падіння обсягів передплатних видань великою мірою обумовлене загальносвітовою тенденцією збільшення споживачів інтернету та користувачів соціальних мереж та переходом друкованих видань до електронного формату. Так, наприклад, щоденна доставка друкованих газет в Німеччині протягом останніх п’яти років зменшувалась більше, ніж на півмільйона щороку, зауважили в ПАТ «Укрпошта».

За результатами передплатної кампанії проведено рейтингову оцінку ефективності роботи філій (за інтегральними показниками) та визначено кращих: Чернігівська, Запорізька, Волинська, Черкаська, Житомирська, Вінницька, Рівненська, Полтавська, Кіровоградська філії ПАТ “Укрпошта”. Поряд з цим, найкращі результати зі збереження та нарощування передплатних тиражів показали наступні дирекції: Одеська, Тернопільська, Київська, Кіровоградська, Чернігівська, Хмельницька, Сумська філії ПАТ “Укрпошта”.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ