Укрзалізниця виступає за створення логістичних хабів для будівельних вантажів. Такі центри доцільно створювати в Києві, Одесі, Львові та Харкові, де кількість будівельних вантажів найбільша. Про це повідомив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев за результатами зустрічі з головою Асоціації «Укрцемент» Павлом Качуром. Про це інформує сайт Укрзалізниці.
«Шляхами нарощення та прискорення перевезень повинно стати формування маршрутів між станціями виробників та чотирма найбільшими станціями, де розташовані споживачі. Це дозволить виробникам по-новому поглянути на свої логістичні моделі. Тут можуть бути застосовані і новітні графікові маршрути, які вже здобули визнання при перевезенні зернових вантажів», — прокоментував Андрій Рязанцев.
В Укрзалізниці вважають, що 25 % перевезень будівельних вантажів мають шанс перейти на маршрутні та графікові відправлення. За таких умов обсяг перевезень зросте на 10-12 % та прискориться швидкість обороту вагонів.
Також під час зустрічі обговорювалося питання зближення класів та уніфікації порожнього пробігу під час перевезень цементу. Усі підняті на зустрічі питання будуть донесені до учасників ринку Асоціацією та повторно обговорюватимуться з Укрзалізницею в січні 2020 року.
Щорічно залізничним транспортом перевозиться 6,5-7 млн тонн цементу, або близько 2 % від загального обсягу вантажів.