"Укрзалізниця" у 2018-2019 роках придбає в американської компанії General Electric 30 вантажних дизельних локомотивів TE33AC, - ВВС Україна.
Тепловозів "Укрзалізниця" не купувала рівно десять останніх років. Партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, - найбільша в незалежній Україні", - зазначив в.о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов.
Постачання локомотивів відбудеться відповідно до рамкової угоди про оновлення рухомого складу на суму у 1 млрд доларів, підписаної сьогодні між "Укрзалізницею" та американською компанією.
Виробництво локомотивів стартує на початку цього року в США і перші поставки мають відбутися вже цієї осені.
В General Electric зазначили, що мова йде про найбільший контракт, який ця американська компанія будь-коли підписувала в Україні. В рамках його реалізації компанія не тільки поставить в Україну 30 локомотивів, але й здійснюватиме їхнє обслуговування, а також ремонт інших українських локомотивів.
В "Укрзалізниці" зазначають, що американські тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов пострадянського простору та не шкодять довкіллю так, як радянські тепловози.
"У порівнянні з тепловозами 2ТЕ10 та 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози (американські локомотиви GE TE33AC. - Ред.) нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість - 120 км/годину", - наголошують в компанії.
Окрім того, тепловози обладнані сучасною системою діагностики, здатною виявити дефекти та своєчасно повідомити про них машиністу.
"У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп'ютеризованої мікропроцесорної системи управління і діагностики з електронним впорскуванням палива", - повідомляють в "Укрзалізниці".
"Це потужний сигнал інвесторам, що Україна змінює спосіб ведення бізнесу, що добре для населення і для економіки", - прокоментувала підписання угоди посол США в Україні Марі Йованович.
В "Укрзалізниці" також зазначають, що тепловози GE TE33AC вже використовують у пострадянських країнах Центральної Азії з шириною залізничної колії 1520 мм.