Як повідомили у прес-службі Мінекономрозвитку і торгівлі, Укрзалізниця почала продавати металобрухт через ProZorro.Продажі.
В системі ProZorro.Продажі з’явилися перші 4 лоти від акціонерного товариства “Українська залізниця”. На продаж виставили металобрухт, загальна початкова ціна якого становить 260 млн грн.
Аукціон призначено на 11 січня 2019 року, тож прийом пропозицій від потенційних покупців триває до 10 січня.
АТ “Укрзалізниця” почала реалізовувати своє майно через систему ProZorro.Продажі на виконання постанови Кабінету Міністрів від 22 листопада 2017 р. №1054.
“Це перші лоти щодо продажу майна Укрзалізниці, що з’явилися у системі ProZorro.Продажі, і одразу такі крупні партії стратегічно важливого ресурсу для металургів – металобрухту. Це дійсно важливий прецедент, оскільки Укрзалізниця є найбільшим власником металобрухту в Україні. І тепер компанія може здійснювати свої продажі по ринковій ціні, сформованій у ході торгів через систему ProZorro.Продажі”, – наголошує перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.
“Бачимо для себе кілька позитивних аспектів у цій події. По-перше, реалізація металобрухту залізницею – це наша допомога вітчизняній металургійній промисловості. Адже лише на ці, перші торги, Укрзалізницею виставлено більше металобрухту, ніж його імпортували цього року українські металурги. Однак головне, що на прикладі металобрухту Укрзалізниця вперше пройшла шлях, передбачений порядком розпорядження майном, який затвердив і довів до нас Уряд. Для нас тепер це дієвий механізм ефективного управління майном компанії, щоб підвищити її дохідність і краще обслуговувати клієнтів”, – зазначив Євген Кравцов, в.о. правління АТ "Укрзалізниця".
В.о. директора ДП “ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ” Олексій Соболев додає, що тісна співпраця ДП “ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ” та АТ “Українська залізниця” тривала протягом останнього року, і зараз один за одним з’являються перші її результати.
“Буквально декілька днів тому ми розпочали потужну співпрацю в іншому важливому проекті – продажі лотів у вигляді послуг із використання вагонів власності АТ “Укрзалізниця”. І от новий вагомий наслідок нашої співпраці. І це вже металобрухт. Певен, невдовзі в системі з’являться й інші лоти - вагони, що були у використанні, списані вагони, навіть продаж чи оренда нежитлових приміщень. Тож маємо показовий приклад взаємодії та командної роботи державних підприємств”, – переконаний Олексій Соболев.