Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації напрямку Ковель – Ізов – Держкордон

Фото Укрзалізниця
Фото Укрзалізниця
Фото Укрзалізниця
Фото Укрзалізниця
1/2
Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації 94-кілометрового напрямку Ковель – Ізов – Держкордон, а основні роботи мають стартувати вже влітку. Про це під час робочого візиту до Ізова повідомив в.о. голови правління АТ ʺУкрзалізницяʺ Іван Юрик, - інформує 30 квітня пресцентр Львівської залізниці.

ʺНаразі це один із наймасштабніших та найважливіших проєктів, що дозволить збільшити експортний потенціал нашої країни. Крім того, електрифікація залізниці є актуальною на фоні зростання цін на дизельне пальне, а також це енергонезалежність країниʺ, – зазначив керівник компанії.

Завдяки електрифікації Укрзалізниця зможе збільшити на дільниці вагу вантажних поїздів із 4,6 тис. до 6 тис. тонн, підвищити її пропускну спроможність та скоротити терміни доставки вантажів. Водночас на дільниці Ковель – Ізов – Держкордон буде реконструйовано понад 11 км колій, капітально відремонтовано понад 7 км колій та оновлено середнім ремонтом майже 6 км. Також залізничники відремонтують 6 платформ та 18 службових будівель.

ʺОкрім річного економічного ефекту, який обчислюється в сумі понад 200 млн грн, досягнемо зменшення обсягів викидів шкідливих речовин в атмосферу на 12 тис. тонн на рік та значного зменшення рівня шумуʺ, – зазначив очільник Укрзалізниці.

Основним вантажопотоком за цим напрямком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рога на металургійні підприємства у Польщі. Наразі маршрут цього вантажопотоку пролягає електрифікованими напрямками до станції Ковель, а далі вантаж перевозиться на дизельній тязі за напрямком Ковель – Ізов – Держкордон, що є найбільш затратною частиною цього маршруту.

ʺЗавдяки електрифікації вказаного маршруту ми бачимо в майбутньому не тільки збільшення перевезень у напрямку Польщі, але й збільшення транзитного вантажопотоку територією України, що позитивно відобразиться на дохідній частині компанії та економіці країни в ціломуʺ, – резюмував Іван Юрик.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ