25 січня ПАТ "Укрзалізниця" підключила "Ощадбанк" до власного сервісу з продажу квитків через Інтернет в якості банка-еквайєра. Про це йдеться у повідомленні УЗ.
"Наразі до сервісу ПАТ "Укрзалізниця" підключено 4 українські банки-еквайєри. На черзі підключення інших банківських установ", - йдеться у повідомленні.
У компанії повідомили, що послугою продажу залізничних квитків через Інтернет користується все більше пасажирів.
"У 2016 році у Всесвітній мережі реалізовано 16,7 млн квитків на поїзди, це в 1,4 разу більше, ніж у 2015 році і становить 34,7% від загального продажу квитків у минулому році", - повідомляє прес-служба.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" за 2016 рік отримала 303 мільйони гривень чистого прибутку.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ