Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

"U-LEAD з Європою" презентувала тренінгову програму для працівників ЦНАП

"U-LEAD з Європою" презентувала тренінгову програму для працівників ЦНАП
"U-LEAD з Європою" презентувала тренінгову програму для працівників ЦНАП
"U-LEAD з Європою" презентувала тренінгову програму для працівників ЦНАП
"U-LEAD з Європою" презентувала тренінгову програму для працівників ЦНАП
1/4
25 квітня 2019 року в Києві відбулася панельна дискусія "Персонал публічних сервісних інституцій: яким він має бути?", - інфоромує портал "Децентралізація".

Під час заходу експерти напряму з покращення якості надання адміністративних послуг Програми ʺU-LEAD з Європоюʺ презентували тренінгову програму для працівників ЦНАП, яка складається з п'яти тематичних модулів та методологічного Посібника.  

Навчальний курс розроблений провідними українськими експертами з адміністративних послуг та включає в себе всі ключові аспекти підготовки працівників для роботи в належних високоефективних центрах надання адміністративних послуг. 448 співробітників ЦНАП вже пройшли навчання в рамках реалізації Початкової Фази Програми і надають якісні послуги мешканцям своїх громад. Під час реалізації першого та другого раундів Фази Впровадження більше 5 тисяч працівників ЦНАП та лідерів громад пройдуть навчання за тренінговою програмою.

Лев Парцхаладзе, заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, зазначив: ʺПобутова корупція – це те, з чим стикаються українці майже кожного дня. ЦНАПи в умовах децентралізації створюють нову культуру спілкування працівників з клієнтами, з місією надання дійсно якісних та комфортних послуг для людей. За останній рік українські ЦНАП надали більше 6 млн послуг, і Мінрегіон разом з Мінекономіки, Програмою U-LEAD та іншими проектами багато працюють над тим, щоб нові стандарти обслуговування клієнтів стали нормою для всіх державних сервісних інституційʺ.

Тренінгова програма розкриває теми ролі органів місцевого самоврядування в наданні послуг мешканцям громади; належної організації надання адміністративних послуг; порядку надання адміністративних послуг і їх якості; особливості надання окремих груп послуг, а також ділової етики та взаємодії з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг. В рамках модулю взаємодії з клієнтами детально розглядається тема гендерної рівності та гендерно-коректних принципів роботи з клієнтами в ЦНАП.

Тетяна Ковтун, заступник Державного секретаря Секретаріату Кабінету Міністрів України: ʺВажливо розділити функцію надання послуг і створення політики. Сервісні функції не повинні належати Міністерствам, тому делегування повноважень органам місцевого самоврядування є необхідним. Завдяки реформі держслужби зараз державні службовці і працівники ОМС відчувають себе набагато більш захищеними. Тут дуже важливі якісна професійна підготовка кадрів, зарплати, навчання м’яким навичкам, обмін досвідом. Всі ці фактори впливають на якість надання послуг громадянамʺ.

Сусанна Делланс, керівник напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми ʺU-LEAD з Європоюʺ, зазначила: ʺЯкість надання послуг, в першу чергу, залежить від співробітників ЦНАП. Саме тому навчання персоналу та підвищення його кваліфікації є надзвичайно важливим для створення належних центрів.  Особливо, я б хотіла звернути увагу на важливість модуля щодо ділової етики, який розкриває основні стандарти комунікації з відвідувачами ЦНАП – підґрунтя для надання якісних послуг. Завдяки здобутим навичкам працівники можуть організувати комфортну робочу атмосферу як для відвідувачів, так і для колективу ЦНАПʺ.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ