Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

В ПриватБанку розповіли, як будуть працювати з бізнес-клієнтами у разі блекауту

В ПриватБанку розповіли про особливості роботи з бізнес-клієнтами у разі тривалої відсутності енергопостачання та мобільного Інтернету

У зв'язку з можливою тривалою відсутністю енергопостачання та/або мобільного Інтернету (наприклад, на 2–3 чи більше днів) через масовані терористичні атаки інформуємо, як працюватимуть послуги для бізнес-клієнтів ПриватБанку.

В пресслужбі банку повідомили, що усі служби вже готові для забезпечення безперебійного обслуговування кожного клієнта. В банку вживають заходів щодо забезпечення безперервної роботи об’єктів критичної інфраструктури банку та інформаційних систем шляхом використання в центрах опрацювання даних і в приміщеннях, у яких працюють служби клієнтської підтримки банку (контакт-центри), резервних джерел електроживлення тощо.

У разі настання можливого блекауту ПриватБанк проінформує своїх клієнтів через SMS, Viber, «Приват24 для бізнесу».

Як працюватимуть послуги в разі можливого блекауту

Готівкові операції.

Для зняття готівки, внесення виручки скористайтеся найближчими банкоматами ПриватБанку, зокрема й з функцією приймання купюр, і терміналами самообслуговування. Якщо поблизу їх немає, можна звернутися в одне з відділень банку, які забезпечують надання необхідних послуг, зокрема й касового обслуговування та приймання торгової виручки.

Безготівкові операції (платежі, всі інші операції в «Приват24 для бізнесу»).

Можна буде виконати через вебверсію «Приват24 для бізнесу» або через мобільні додатки для Android / iOS. Також ви можете заздалегідь встановити та налаштувати сервіс «Інтеграція». Він дозволяє підготувати платежі без доступу до Інтернету та потім автоматично завантажити їх в «Приват24 для бізнесу» за умови наявності навіть повільного інтернет-з’єднання. У «Приват24 для бізнесу» платежі потрібно буде лише підписати.

Еквайринг.

Безготівкову оплату можна приймати за допомогою POS-термінала, що тримає з’єднання за допомогою Wi-Fi, GSM або за умови зміни GSM-підключення до іншої мережі в межах національного роумінгу.
Інші способи приймання платежів

Спосіб 1. За допомогою смартфона з ОС Android 8.0 і вище та NFC-модулем за наявності підключення до Інтернету (зокрема й мобільного). Радимо завантажити додаток «Термінал» з Google Play Market уже зараз. Потрібно лише зареєструватися в особистому кабінеті. Це займе всього 10 хвилин. Без паперових договорів і відвідання відділень. Ви зможете приймати платежі з карток будь-яких банків.

Спосіб 2. За допомогою QR-коду POS-термінала.

  1. Можна сформувати QR-код у смартфоні, знаючи тільки мерчант термінала. Для цього необхідно зайти в Telegram-бот @privatBank_acquiring_bot, натиснути «QR для сплати» та ввести мерчант термінала. Мерчант можна подивитися на будь-якому чеку POS-термінала (починається на S, наприклад S1240RWZ).
  2. Можна роздрукувати QR-код на термопапері з POS-термінала. Роздрукувати чек можна на терміналах моделей Ingenico та Verifone. Для цього необхідно натиснути на терміналі жовту кнопку й вибрати «На чек». Це можливо зробити за наявності підключення до Інтернету.

Зробити оплату з QR-коду покупець зможе через додаток Приват24

1. Необхідно відкрити на телефоні додаток Приват24.
2. Відсканувати QR-код у продавця.
3. В отриманій формі ввести суму товару та підтвердити оплату.

Спосіб 3. Кредитування за допомогою інвойсу в «Оплату частинами». Потрібен лише заряд на смартфоні й мобільний Інтернет.

Як створити інвойс?

1. Авторизуватися в особистому кабінеті.
2. Заповнити дані магазину.
3. Створити інвойс – у вкладці Invoice внести дані про купівлю.
4. Надіслати створений інвойс покупцеві будь-яким зручним способом (месенджер, пошта чи додаток Приват24).

Важливо! POS-термінали на ОС Android PAX a930 та Tactilion N5 можуть працювати за допомогою Wi-Fi. Якщо ви бажаєте підключити POS-термінал до власної Ethernet-мережі (наприклад Starlink), зверніться на гарячу лінію: 0 800 500 030.

Інкасація.

Інкасація торгових точок буде здійснюватися в разі оформлення вручну супровідного касового ордера до сумки з цінностями.

Отримати супровідний касовий ордер можна:

• самостійно роздрукувавши в Додатку 7 Постанови НБУ 29 «Про затвердження Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні»;
• в регіональній інкасації або в інкасатора банку, що приїхав на вашу точку.

Відмовитися від інкасації в разі відсутності електроенергії можна через чат-бот Privatinkas_bot в Telegram → команда/start → авторизація → надіслати дані.

Скасувати інкасацію можуть: директор, бухгалтер, уповноважена особа за договором інкасації, касир торгової точки. Комісія не нараховується в разі заїзду служби інкасації банку без фактичного проведення інкасації у разі відсутності електроенергії.

Кредити.

Працюють у стандартному режимі. Перегляд, користування та погашення – через «Приват24 для бізнесу». Для своєчасного погашення заборгованості за кредитами просимо заздалегідь поповнити поточний рахунок.

Клієнтська підтримка.

Як і завжди, буде працювати цілодобово за телефоном 3700, а також у чаті – на сайті банку чи в «Приват24 для бізнесу».

Також ви завжди можете зателефонувати безпосередньо менеджеру, який обслуговує вашу компанію.

Нагадаємо, що актуальні контактні телефони та електронну пошту менеджера банку з бізнес-обслуговування, валютного менеджера або персонального банкіра ви можете знайти у вебверсії «Приват24 для бізнесу» (друга іконка справа у верхньому меню).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ