Сьогодні, 23 червня, проходить Всесвітня акція “Візьми собаку на роботу”. Українців традиційно закликають провести робочий день з улюбленцем.
Це спосіб показати: під час повномасштабного вторгнення росії українці продовжують підтримувати культуру гуманного поводження з чотирилапими.
Як розповів в коментарі “My dog” ведучий радіо “Львівська хвиля” Влодко Лучишин, він разом з Оскаром не вперше беруть участь в даній акції.
“Ми вже третій чи четвертий раз беремо участь в даній акції. Дуже класна та правильна акція. Але єдине що потрібно памятати, що не кожного собаку можна взяти з собою на роботу. І не на кожну роботу можна взяти з собою собаку. Адже великі колективи, шум, метушня тощо – це стрес для собаки на який потрібно зважати. Нам пощастило, на “Львівській хвилі”, особливо вранці, буквально кілька людей. З ними Оскар чудово знаходить спільну мову. З ним граються, приділяють йому увагу, він з задоволенням їздить зі мною на роботу, це й видно”, – розповів Влодко Лучишин.
Він також додав, що необхідно враховувати й людей, які присутні в офісі, адже бувають люди які мають страх до собак.
“Навіть манюня-милюня собачка може викликати в деяких людей стрес і це потрібно враховувати. Бо реакція буде зворотня ніж мала бути”, – розповів Лучишин.
Єдиною незручністю з якою стикнувся власник Оскара – це те, що собака таки линяє. Відповідно хутро залишається на килимовому покритті студії й приходиться потім прибирати. Все решта ок.
Для тих, хто вперше вирішив долучитися до ініціативи, організатори розробили детальну інструкцію з порадами з підготовки офісу до такого робочого дня та закликають подбати про комфорт не лише улюбленця, а й своїх колег.
Довідка.
День “Візьми собаку на роботу” був уперше відзначений у 1999 році. Він був створений організацією Pet Sitters International, щоб відмітити чудових компаньйонів собак та популяризувати їх усиновлення. Захід закликає роботодавців відчути радість від домашніх тварин на робочому місці протягом одного дня, щоб підтримати свої місцеві спільноти домашніх тварин.
Pet Sitters International вважає, що завдяки заходам власники, які не мають домашніх тварин, можуть на власні очі побачити особливий зв’язок своїх колег із домашніми тваринами та отримати стимул завести собі нового найкращого друга.