Слухай онлайн
Cуспільство

​Видавництво «Експрес медіа сХаб» зірвало новий етап переговорів з Укрпоштою

ПАТ «Укрпошта», прагнучи вирішити господарський спір з «Експрес медіа сХаб», 13 січня 2018 року провело черговий тур перемовин з представниками видавництва, який були зірвано через побиття юриста Укрпошти представниками Експресу. Про це повідомили в прес-службі "Укрпошти".

Наразі видавництво відмовляється підписувати з Укрпоштою практично узгоджений стандартний Договір про розповсюдження періодичних видань за передплатою, який вирішив би ситуацію, що склалася з нерозповсюдженням газет. Відтак домовленостей про співпрацю не досягнуто.

В. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський зазначив:

«Укрпошта не очікувала такої незрозумілої агресії з боку керівників Експресу. Але ж, будучи відповідальним національним поштовим оператором, ми готові поновити перемовини та досягнути необхідних домовленостей. Для цього ми вимагаємо від наших партнерів з «Експрес медіа сХаб» виконання 3-х умов: 

  • Офіційно опублікованих у ЗМІ вибачень працівнику Укрпошти, що постраждав під час перемовин та опинився на лікарняному ліжку. 
  • Сплати коштів за вже надані раніше послуги з розповсюдження газети «Експрес», згідно гарантійного листа, підписаного в присутності губернатора та журналістів. 
  • Відшкодування витрат з повернення Укрпоштою коштів передплатникам. 

Після виконання зазначених умов ПАТ «Укрпошта» готова повернутись до переговорів та максимально швидко вирішити всі необхідні питання».

Також у зв’язку з тим, що поновлення доставки по передплаті клієнтам «Експрес медіа сХаб» неможливе раніше 1 березня 2018 року, ПАТ «Укрпошта» забезпечить захист інтересів передплатників з повернення їм грошей та докладе зусиль для скасування ухвали, яка порушує їхні інтереси.

У наслідку інциденту співробітника Укрпошти госпіталізовано. Укрпоштою направлено відповідну заяву до районного відділу поліції м. Львова.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...