Нова транспортна схема міста викликала бурхливу реакцію у мешканців Львова. У відгуках на сайті Гал-інфо львів’яни нарікають як на недолугість нових маршрутів, так і на відсутність на них автобусів. Через це багато мешканців міста не змогли вранці вчасно дістатися на роботу. Багатьох пасажирів обурює необхідність їздити з пересадками і, відповідно, більше коштів тратити на проїзд.
«Сьогодні попробувала добратися на роботу з РЯСНЕ-2!!!! ЖАХ!!!, – пише львів’янка. – 1- Інформаційних табличок накінцевих зупинках про зупинку того чи іншого маршруту не має, тому люди бігають від черги до черги та запитують, хто на яку маршрутку чекає. БАРДАК!!! Маршрути "європейські", а бардак по українськи!!! 2- Так званий радіальний 6-А, який за ЛЕГЕНДОЮ має їхати кожних 10 хв. сьогодні їхав через 20-25 хвилин. Яким чином один маршрут 6-А з таким доїздом буде довозити в цент людей, які кілька днів тому мали змогу добратися в цент міста 4-ма маршрутами з РЯСНЕ -2 - невідомо? Таким чином сьогодні в спокійний післясвятковий день я добиралася до вул. Зеленої 1,10 хв. через Левандівку. А ЩО БУДЕ після 10 січня, коли ВСІ люди вийдуть на роботу???»
«Водії схем руху не знають !!! Пасажири проводять лікбез водіям.Так було сьогодні на 35 та на 25 маршрутах!!!», – пише читачка під псевдо Ліна.
«Не шановна ВЛАДА міста!!! Перш ніж придумувати такі "зручні" маршрутні "ЄВРОПЕЙСЬК" покращення потрібно було б звернути увагу перевізників на чистоту і порядок в самих маршрутках, бо обдерті, обписані крісла з фіранками стилю "а ля" рейсовий автобус при Радянському союзі з навішаними квітками, іграшками, наклейками та надписами "шановні гості, дорога родина"... Так, я бачила таку систему перевезення "з пересадками" в Європі, АЛЕ... там ці ідеально чисті автобуси, трамваї, метро... їдуть хвилина в хвилину, а на зупинках встановлені електронні екрани з часом руху наступного транспорту... ТОМУ яка ЄВРОПА в даній транспортній системі ЛЬВОВА???? [***] соромно і жаль, що НІЧОГО не змінюється... Навіть за електронний квиток не змогли проголосувати!!!!», – обурюються у Рясному-2.
«Вчора з району Чорновола на Зелену добиралися тільки електротранспортом: тролейбусом та трамваями, а маршрутки не зупинялися на зупинках! Міська влада повністю себе зганьбила! В такий день всіх з міської ратуші треба було стояти по місту на зупинках і вивчати громадську думку. А що буде 03.01 можна уявити - мало хто буде на роботі вчасно!», – пише читач під ніком Комар.
« Схема руху взагалі безтолкова! 1 Січня близько 17-ї години на пл. Митній стояло більше сотні людей. З тієї ж пл. Митної на Пасічну і Майорівку тепер взагалі нічого не їде! Така ж ситуація і з іншими районами. Колишній 63-й маршрут взагалі їде такими вулицями, що на нього ніхто і близько не сяде, а за теперішній 46-й маршрут я взагалі мовчу: який пень придумав пустити маршрут з Зеленої на Дністровську і далі назад по Липовій алеї на Зелену, та ще й потім черз двори на Чехова і Личаківську, щоб звідти знову підніматись до Заньковецької і спускатись по Лисенка до лялькового театру?!!! Більше нагадує конкурс "Створи найдовший маршрут для запізнення людей"!!!!», - ділиться враженнями Костянтин.
«Хтось на Науковій дочекався 41 автобуса(маршрутки)?Вона їздить взагалі?», – запитує Наталія.
«З розкладом руху ознайомилась давно, проштудіювала добре. Але, раз ви в нас такий розумний, то підкажіть, як мені, вагітній на 9-му місяці, добратись з початку Зеленої на пр. Чорновола до Арсену без пересадок? Раніше я могла доїхати по прямій через центр на 76, 6, 39, 74, 28, 94. А тепер?????????
О ні, забула, тепер є чудо маршрут 37. Тільки, вибачте на слові, їде він через задницю. Чи то така собі екскурсія по Львову за 2 гривні? Чи як назвати рух з зеленої, по І. Франка, повз сахарова, по вітовського на городоцьку і тоді вже на чорновола до Арсену. Якщо я сяду в той 37 і потрясусь ним по тих всіх вулицях, то точно вроджу передчасно. То що порадите? Радіти новій чудо схемі? Втискатись з пересадками у дві маршрутки чи на Різдвяні свята не їхати до батьків, бо район арсену на пр. Чорновола став недосяжним островом?», – пише Оксана.
На думку львів’янок, нова транспортна мережа наробили клопоту не лише вагітним, а й мама з дітьми, інвалідам, незрячим, дітям які їхатимуть вранці до школи.
«В мене маленька дитина, і така ж проблема кудись доїхати. 2-3 пересадки - це для мене з коляскою занадто. Виходить - нова схема руху, не тільки внесла хаос, безпорядок і незадоволення, але і обмежила свободу пересування багатьом категоріям жителів Львова (вагітним, з маленькими дітьми, старшим, хворим, неповносправним людям, дітям шкільного віку і т.д.)
Я вважаю, що якщо є така необхідність, вводити нові маршрути треба було поступово. і літом, коли світловий день більший і хоч щось можна прочитати на маршрутках. І якщо проблема лише в Євро 2012, то зміни можна було зробити лише на час чемпіонату, люди були б готові до того, і не сприйняли все так жахливо. Тим більше, я впевнена, що і нові маршрути під час Євро 2012 ходити нормально не будуть. То кому потрібен весь цей хаос.
Забула ще сказати про те, що тепер людям витрачати на проїзд треба в 2 рази більше, бо без пересадок дійсно не всюди можна дістатись.
Як завжди в нас в Україні, хтось приймає рішення, а "розплачується" за все простий народ!!!», – обурюється Ірина.
«Ретельно вивчивши нову схему і дійшовши висновку що з вул. Грінченка на Стрийську до монументу можна доїхати тільки двома маршрутками (1А - 3А) з пересадкою, дружина 3.01.2012 впевнено вирушила на роботу. Після 20 хв. очікування остання так і неприїхала. Прийшлося з центру їхати на таксі (при її зарплаті це несмішно). Так вихід звичайно є - виходити раніше. Тепер прикиньмо скільки часу ми віддаємо роботі і добиранню на і з НЕЇ і за що. Реформи це звичайно добре. Але бути підопитною мишкою в тупих експерементах і прорахунках набридло. І за ці "реформи" хтось має нести відповідальність», – долучився до дискусії Ігор.
Були і такі, що хвалили нову транспортну схему і закликали львів’ян уважно вивчати нові маршрути. Однак, такі коментатори – в чисельній меншості.
«Жах що прийшлось пережити 1 січня не дай Бог.19 маршрут водій і поруч біля водія 2 мордовороти-зупинили маршрутку біля церкви на Новознесенській і сказали цитую"Поки не заплатите ніхто не поїде і з маршрутки не вийде. Косили так що в ящик не влізали гроші людей було битком бо 2 год не було перед тим ніодної машини. Ганьба», – пише читач Петро.
"Зважаючи, що Андрій Садовий, за даними журналу "Фокус", знаходиться під № 85 впливовості в Україні, прошу звернутися до Генерального прокурора України Пшонки з вимогою притягти Андрія Садового до кримінальної відповідальності за неналежне виконання службових обов'язків, які призвели до значних та масових втрат у звязку з халатним виконанням службових обов'язків по організації транспортного забезпечення в місті Львові 1 - 3 січня 2012 року", - додав Володимир.
А ось думка Тетяни: "Пане Садовий! Революційна зміна схеми руху міського транспорту таки може викликати революцію! Ваші дії абсолютно непрофесійнй і викликають великі сумніви щодо Вашої подальшої діяльності. Питань вже досить багато... Проте не будемо узагальнювати. Конкретно: Ви були колись вранці на вулиці Мазепи, мабуть ні. Та й в багатьох інших районах також. Цей армагедон, що ви запровадили, треба припинити негайно. Пропоную прислухатись до громади міста і створити нормальні умови проїзду вцілому і з вулиці Мазепи конкретно. Тут взагалі рух транспорту відмінили. Зруйнований електротранспорт до уваги приймати неможливо, або ж його треба реанімувати. "Ломать не строить" (здерли бруківку, відновили бруківку), але тут вже надто зухвало ви вдерлися у наше життя. Час виправляти помилки. Прошу відновити рух транспорту з вулиці Мазепи у всїх керунках, що були досі, хоч там як (радіально, хордово, діагонально чи навіть паралельно!!!)".
Погляд мешканця Нового Львова: "Слів нема, як ідіотизм в головах урядовців, з новою схемою, тепер від вул. Карбишева (Новий Львів) до Галицького перехрестя чи то до стрийського Автовокзалу не доберешся. До центру пропонується проїхати маршруткою, та пройти пішки, поки молоді походимо. А як тепер з центру добратись до вул. Литвиненка? Пропонується доїхати маршруткою 4а до початку вул. Червоної калини, а потім під гору люди "вилазьте" самі далі, а як літнім людям цю ділянку долати, хтось про це подумав. Було більше чотирьох маршрутів через Новий Львів до центру та на Сихів, то тепер жодного. Сподіваюсь що нова схема швидко зміниться, і що до людей, як у Європі, прислухатимуться".
Крик відчаю від ще однієї Тетяни: "Мому обуренню нема меж. Як можна було так скласти маршрути??? Якщо люди колись добиралися однією маршруткою, то тепер платять за 2-3 та й ще по 1км. йдуть пішки! Прошу підказати мені два найоптимальніші маршрути з Кн. Романа до Дністровської і з Дністровської на вул. Б. Хмельницького 145??? Про що думали і про кого коли це складали? Можливо про зручний заїзд машин мерії через центр і про більший заробіток? Як студентам їздити за 4-6 грн. в одну сторону, хтось думав? Шановний мер, спробуйте проїхати з одного кінця міста у інше о 9 год. ранку або о 18.00? І відчуйте на собі Вашу любов до народу!".
Далі буде.