Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

2015 рік у Львові: відкрита влада

Прес-служба Львівської міської ради подала звіт про торішні здобутки влади міста у справі "відкрита влада". Зокрема, у 2015 році у Львові відкрили два сучасні Центри надання адміністративних послуг, де мешканці можуть звертатись з різними питаннями, навіть отримати паспорт. Також мешканцям презентовано відкритий бюджет, особистий кабінет мешканця.

Роботу молоді. В рамках програми «Перший кар’єрний крок» 7 тис. студентів пройшло стажування в міській раді. З них 15% залишилось на роботу в міській раді та комунальних підприємствах. Ініційовано програму молодіжних соціальних проектів «Lviv Young Project», яка вже налічує понад 500 учасників. 

Всі послуги в одному центрі. Тепер всі послуги можна отримати в єдиному місці. Для мешканців Сихівського району відкрили новий Центр надання адміністративних послуг на пр. Червоної Калини, 72А, а для мешканців Личаківського і Галицького районів – на вул. К.Левицького, 67. Подати звернення, записатись на прийом до посадовця, подати заяву на отримання адміністративної послуги, отримати паспорт тощо – все це доступно для львів’ян у нових офісах ЦНАП. Офіси обладнані електронною системою керування чергою. ЦНАП надає 207 адміністративних послуг. Щодня Центри відвідує понад 600 клієнтів. 

Модернізована «гаряча» лінія міста. З 2009 року діє «гаряча» лінія міста 15-80, на яку можна звернутись з будь-якою проблемою. Звернення буде закрито лише після згоди заявника. За цей час опрацьовано близько 1 млн. дзвінків. Створено мобільний додаток «Звернення у ЛМР», через який можна подати звернення і долучити фото. 

Особистий кабінет мешканця. Львів – перше місто в Україні, яке в червні 2015 року відкрило інтернет-портал «Особистий кабінет мешканця» з важливими електронними послугами (замовлення завірених копій ухвал ЛМР, видача довідок про перебування на квартирному обліку, довідки про несудимість в МВС, довідки про доходи в ДФС, а також низка електронних сервісів, таких як електронне звернення тощо – загалом, близько 30 послуг). Станом на кінець року мешканцям надано 825 послуг через цей інтернет-портал. 

Бюджет, відкритий та зрозумілий для мешканців. З доходами та видатками, у формі інтерактивних інфографік можна ознайомитись на сайті мерії city-adm.lviv.ua. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ