Сьогодні, 19 серпня, у Львові у приміщенні Комітету підприємців Львівщини відбулася презентація Всеукраїнського конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Мета конкурсу – представити рішення компаній у сфері КСВ як складову бізнес-стратегії компанії.
Марина Саприкіна, голова Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності», який виступив організатором конкурсу бізнес-кейсів, розповіла, що він триватиме до 30 вересня. Бізнес-кейси буде оцінено з таких питань: організаційне управління; захист довкілля; трудові відносини; розвиток місцевої громади; права людини; захист прав споживачів; комунікації з КСВ. Найкращі бізнес-практики внесуть до першого посібника з КСВ. Це, власне, і буде гран-прі конкурсу. Також передбачено цінні призи та окремі винагороди.