Сьогодні, 21 травня, виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив нові Правила розміщення зовнішньої реклами у місті. Директор комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун зазначила, що документ пройшов тривале обговорення у співпраці з депутатським корпусом міськради.
Правила містять вимоги щодо подачі заявок та опис процедури отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами у Львові, процедуру продовження та переоформлення дозволів на розміщення реклами, умови скасування дозволів, а також вимоги до зовнішньої реклами у Львова, зокрема, вимоги щодо дизайну, проектно-технічної документації для виготовлення рекламних конструкцій, щодо мови зовнішньої реклами тощо.
Рішення про затвердження Правил передбачає, що департамент містобудування Львівської міської ради повинен утворити робочу групу з питань реклами, яка забезпечить розробку збірника примірників рекламних конструкцій і винесе його на розгляд виконкому упродовж найближчих двох місяців.
Чинні договори про розміщення реклами будуть продовжені та діятимуть до 31 грудня 2011 року.