Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Депутати Львівщини віддали приміщення їдальні в центрі Львова за 1 грн

Сьогодні, 5 грудня, під час засідання сесії Львівської обласної ради депутати вирішили надати в оренду нежитлові приміщення І поверху за адресою: вул. В. Винниченка, 18, у Львові. «За» проголосувало 44 депутатів, передає кореспондент Гал-інфо.

Своїм рішенням депутати надали в оренду ФОП Гром Наталії Юліанівні нежитлові приміщення І поверху за адресою: вул. В. Винниченка, 18, м. Львів, загальною площею 235,1 кв. м, строком на 2 роки 11 місяців, з орендною платою в розмірі 1 грн за рік (без ПДВ), установивши істотною умовою договору оренди проходження навчальної практики учнів та слухачів Львівського вищого професійного училища торгівлі та сфери послуг.

Їдальню для депутатів та чиновників обслуговуватиме "Кав’ярня Леваковського"

Фінансування витрат за комунальні послуги та послуги з охорони орендованих приміщень І поверху за адресою: вул. В. Винниченка, 18, м. Львів, загальною площею 235,1 кв. м, здійснюється за рахунок кошторисних призначень управління майном спільної власності Львівської обласної ради.

Депутат Парасковія Дворянин запитала у начальника управління майном спільної власності Миколи Бандри, чи розміщали оголошення і чи там було вказано, що орендна плата – 1 грн в рік.

Він відповів: «Не конкурс, а наміри передати в оренду це приміщення. Оголошення робили щодо того, щоб побачити бажаючих, які хоч на якихось умовах були готові взяти це приміщення. На жаль ні одного бажаючого не було. Ми маємо єдиний варіант розпочати роботу їдальні. Лише на цих умовах. За інших умов їдальня не буде працювати».

Депутат Тетяна Письменна запитала чи приміщення за 1 грн передають в оренду з спеціальним обладнанням, Микола Бандра відповів, що обладнання буде передаватися в користування орендарю.

Голова профільної комісії Ігор Комарницький заявив, що комісія підтримала рішення з метою відкриття їдальні в приміщенні Львівської обласної ради.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ