Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

$1,5 млрд. за вісім імен

Аналітики оцінили бренди українських супермаркетів



Торгові марки восьми найбільших українських мереж продуктових супермаркетів оцінюються в $1,449 млрд., повідомляє оцінка всеукраїнської рейтингової програми «Гвардія» за 2008 р. Найдорожчим брендом у сфері роздрібної торгівлі аналітики назвали Fozzy Group («Сільпо», «Фора») -$487,317 млн. Друге місце посіла «Велика кишеня» -$329,504 млн., на третьому опинився «Фуршет» -$241,834 млн. Найдешевшим визнаний уподобаний провінційними туристами «Київський ЦУМ» -$45,984 млн.
Бренди компаній оцінювалися на основі фінансових показників за 2004-2007 роки, рівня впізнаваності бренда, життєвого циклу й позиції на ринку. Враховувалося й очікуване зростання інфляції, яке збільшує прибутковість компаній.
Укладачі звіту впевнені, що українські торговельні марки ще дорожчатимуть. Обумовлене це власне темпами зростання ринків, що значно випереджають світові. За даними Держкомстату, обіг роздрібної торгівлі в 2007 р. збільшився на 28,8% у порівнянні з 2006 р. і склав 318,72 млрд. грн. «В Україні все лише розвивається», - переконаний аналітик Pro-consulting Олександр Соколов.
Однак українським брендам роздрібної торгівлі ще , зростати й зростати до світового рівня. Наприклад, бренд французької мережі Auchan, яка нещодавно відкрила свій перший гіпер-маркет у Києві, дослідницька компанія Millward Brown Optimor, що проводила експертизу спеціально для газети Financial Times, оцінила торік є $7,1 млрд.

Ірина Порецька, «24»
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ