В межах програми партнерства в галузі масмедіа України IREX на радіо "Львівська хвиля" приїхали американські партнери з радіостанції "Мел Вілер Інк" (м. Роанок, штат Вірджінія). Вони перебуватимуть тут протягом тижня та ділитимуться досвідом в сфері медіа.
Координатор програми партнерства Олена Чепурна розповіла, що програма фінансується посольством Сполучених штатів Америки в Києві. Щороку в рамках програми обирають чотири партнери в Україні, серед котрих представлені одне друковане видання, онлайн-портал, радіостанція та телеканал.
"Цим медіа ми підбираємо партнерів в США. Протягом року вони приїздять одне до одного для обміну досвідом. Основна вимога, що це мають бути незалежні видання, адже ми не працюємо з державними та комунальними ЗМІ", - зазначила Олена Чепурна.
Працівники радіо "Львівська хвиля" уже їздили до своїх американських партнерів у місто Роанок. Там вони працювали відповідно до своїх посадових обов’язків. "Для кожної людини розробляється індивідуальна програма. Якщо людина працює у відділі реклами, то вона вивчатиме досвід своїх партнерів з монетизації, роботи з клієнтами та рекламними агентами", - пояснила вона.
На цей раз до України приїхали партнери з Америки: Ен Адамс (директор з продажів реклами), Фреді Райт (спеціаліст з маркетингу, графіки та Інтернет), Бред Шарп (програмний директор та ведучий програм). Рекламний менеджер працюватиме під час свого візиту в рекламному відділі радіо "Львівська Хвиля". Фреді Райт познайомиться з роботою сайту, а Бред Шарп ознайомиться з роботою програмного відділу де познайомиться з Влодком та Андрієм.
"Важливо, що люди залишаються друзями після участі в програмі обміну. Це дозволяє сформувати правильне враження про країну, що значно краще, аніж почути про Америку чи Україну з новин", - наголосила Олена Чепурна.
"Мел Вілер Інк" володіє рядом радіостанцій з власним сигналом. Сигнал радіостанцій покриває три штати та сімдесят округів. В медіахолдинг входить чотири музичні радіостанції з різними музичними напрямками та дві новині радіостанції. Якщо говорити про географічне розміщення, зона покриття визначається містами Роанок та Лінчбургом. Кожна з двох новиних радіостанцій працює в одному з цих міст.
Американські партнери особливо вражені звучанням радіо "Львівська хвиля". "Їх ефір турбує людей, збуджує, він веселий та динамічний. Це відчувається, навіть якщо не розуміти мови, - розповів Бред Шарп, - Також сподобалось, що логотип радіостанції можна зустріти на багатьох речах в студії. Методи брендування я б хотів запровадити і в нас, коли повернусь до Америки".
Натомість Фреді Райт звернув увагу на те, як радіо "Львівська хвиля" веде діалог з читачами на своєму веб-сайті та у соціальних мережах. "Також мені подобається як ведеться промоція радіостанції. Особливо варто відзначити соціальні проекти з допомоги військовим, а також промоцію здорового харчування", - розповів Фреді Райт про свої враження.
За його словами "Мел Вілер Інк" також займається соціальними проектами. Зокрема вони займаються збором коштів для дітей хворих на рак. "В прямому ефірі ми оголошуємо про дітей, що хворіють на рак та закликаємо перерахувати гроші на їх лікування. Ми говоримо скільки нам потрібно зібрати коштів, після чого в ефірі з'являється ця дитина. Вона просто говорить в ефірі, або оголошує анонси програм. Як правило, за два дні такої соціальної кампанії ми збираємо 250 тисяч доларів", - зазначив Фреді Райт.
Окрім того американські партнери звернули увагу на сайт "Львівської хвилі". "Наш сайт доволі простий. Там розміщені модулі соціальних мереж та певна блимаючи реклама. У Львівської хвилі сайт більш детальний. Ми хочемо перейняти їх досвід та більше деталізувати власний сайт, в той час як радіо "Львівська хвиля" навпаки бажає його дещо спростити. Не слід забувати, що сайт має у першу чергу просувати основний продукт та спонукати людей перейти до прослуховування FM-хвилі", - поділився думками Фреді Райт.
Зазначимо, програма партнерства в галузі масмедіа України IREX розпочалась у 2002 році. Щорічно до неї залучають по чотири ЗМІ в Україні та Америці. В останні роки до програми обміну досвідом почали залучати онлайн-портали.