Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Реформа транспортної галузі – це дорога, яка веде до ЄС

У Львові у готель Reikartz Дворжец 18-19 червня відбулась міжнародна науково-практична конференція «Енергооптимальні технології, логістика та безпека на транспорті».

Організаторами виступили  Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (м. Львів), Інститут залізничного транспорту (м. Варшава) та факультет транспорту Варшавської політехніки (м. Варшава).

Конференція відбулася завдяки підтримці партнерських організацій – виробників пружних рейкових скріплень ТОВ НВП «Корпорація КРТ», ТзОВ «Табор-Дембіца» (м. Дембіца), регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», Львівського локомотиворемонтного заводу та за участі громадської організації «Лінія 102.Юа».

Під час конференції виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» В. Крот зазначив, що на цей час залізнична галузь переживає скрутні часи. Водночас він наголосив, що для України важливими є проблеми підвищення якості перевезень та зменшення часу доставки вантажів. Власне, новий Бескидський тунель, який нещодавно був відкритий для руху, частково дозволяє подолати названі завдання.

Також актуальна потреба у підвищенні рівня безпеки за рахунок запровадження нових перспективних систем та підходів – як в управлінні, так і в експлуатації транспорту. 

Серед інших першочергових завдань – оновлення рухомого складу та технічних засобів транспортної інфраструктури, підвищення пропускної спроможності транспортних коридорів та міжнародних пунктів пропуску.

Колеги з країн ЄС, а саме поляки та німці – представники Інституту колійництва, факультету транспорту Варшавської політехніки, Познанської політехніки, компаній «TÜV Rheinland» (Німеччина) і «Дембіца» Табор (Польща) – поділилися досвідом запровадження новітніх та енергооптимальних технологій на транспорті. Розповіли про процедури сертифікації продукції.

Принагідно вони висловили бажання співпрацювати з українськими науковцями та виробниками задля розвитку залізничної транспортної галузі України.

Фахівці логістичних компаній "Галтранс" та "Amadeus Marine" надали  пропозиції щодо покращення експедування вантажів залізничним транспортом до країн Європи.

Науковці України,  а саме – Дніпропетровського національного університету ім. академіка В. Лазаряна, його Львівської філії, Науково-дослідного інституту ризиків та безпеки на транспорті, Державного університету інфраструктури і технологій, Львівського коледжу транспортної інфраструктури ДНУЗТ, Науково-виробничого об’єднання "Дніпротехтранс" – запропонували новітні методи підвищення рівня безпеки на транспорті – через застосування інтелектуальних систем діагностики технічного стану транспортної інфраструктури та інформаційно-вимірювальних і діагностичних систем.

Були порушені  гострі питання екологічної безпеки на транспорті, а також представлені нові, економні щодо ресурсів технології для електрорухомого складу.

Директор одного з найбільших в Україні підприємства з виготовлення залізничних кріплень, ТОВ НВП «Корпорація КРТ» Вадим Сахаров вважає, такі конференції вкрай потрібними у справі розвитку української залізниці. «На цьому заході ми мали можливість поспілкуватись з іноземними колегами, обмінятись досвідом, провести перемовини щодо співпраці. Звісно, технології виробництва комплектуючих і обслуговування залізниці в Україні поступається європейським стандартам, проте нам є на кого взоруватись. Скажімо, наше підприємство завжди має за взірець європейський досвід. Адже для нас дуже важливо, щоб на ділянках, де встановлено наше кріплення, пасажири були в повній безпеці», – зазначив Вадим Сахаров.

Схвальну позицію щодо запропонованих на конференції шляхів розвитку транспортної справи в Україні висловили начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікацій департаменту дорожнього господарства Львівської обласної держадміністрації О. Мандрик, а також виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» В. Крот.

На завершення учасники заходу висловили спільну думку, що конференція стала, по суті, ще одною платформою, завдяки які науковців та виробничників різних країн зможуть протягом тривалого часу обмінюватись думками з ключових проблем транспортної галузі: інтероперабельності, безпеки, логістики, енергооптимального менеджменту, енергоефективності, екологічності та сертифікації.  З українського боку було наголошено, що співпраця з колегами з країн ЄС дозволить не тільки зробити українську транспортну галузь інтероперабельною, але й пришвидшить процес інтеграції України до Європейської спільноти.

За повідомленнями прес-служб.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ