Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Скільки коштів “відмили” на дорогах Львівщини і хто за це відповідає

Нагадаємо, нещодавно голова Львівської обласної державної адміністрації Максим Козицький повідомив, що за підсумками перших шести місяців перебування його на посаді, вартість ремонтів доріг вдалося знизити на 25% від очікуваної, адже відкрита конкуренція на торгах стимулює значне зниження цін.
Фото: Гал-інфо

«Цьогорічне зменшення від початкової ціни на ремонт доріг становило 25%. А якщо взяти 2018 та 2019 роки, то тоді падіння було лише 8%. Це величезні суми зекономлених коштів, які ми зберегли для держави», – заявляв Максим Козицький.

Зазначимо, одним з основних замовників проведення дорожніх робіт в попередні періоди був зокрема Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації під керівництвом Романа Кокотайла, який пропрацював на посаді з вересня 2015 року.

За даними інформаційних систем clarity-project.info та 007.org.ua в 2018-2019 роках Департамент провів 235 закупівель послуг, та підписав договорів з основними виконавцям дорожніх робіт на загальну суму понад 3 мільярди гривень.

Зокрема:

  • Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР - 1 072 417 249.70 грн
  • ТОВ "Автомагістраль-Південь" - 510 209 907.52 грн
  • Приватне підприємство "Рома" - понад 200 мільйонів гривень.

Зважаючи на те, що зі зміною влади за два роки вдалось запровадити відкриту конкуренцію і здешевити вартість виконуваних робіт на понад 30% стає зрозумілим, чому керівник ПП "Рома" Роман Демчина, який в Львівській обласній ради входить до фракції БПП («Європейська солідарність»), нещодавно оголосив про продаж бізнесу, який стає менш привабливим.

Додамо, як повідомляло видання Zaxid.net, податківці підозрюють депутата Львівської облради Романа Демчину в ухилянні від сплати податків. Слідчі ДФС вважають його винним в ухилянні від сплати податків на загальну суму понад 3,1 млн грн.

Згідно з опублікованими судовими ухвалами, ПП «Рома» впродовж 2018-2019 рр. укладало договори із різними державними замовниками на ремонти доріг. Водночас підприємство замовляло транспортні послуги у ФОП, але платило їм значно дорожче ринкової ціни. 

Фізичною особою підприємцем, яка надавала транспортні послуги ПП «Рома» виявився сам Роман Демчина. Тобто депутат сам надавав послуги своєму підприємству за більш як 30 млн грн. Завищуючи вартість цих послуг, ПП «Рома», за версією слідчих ДФС, ухилилося від сплати більше 3 млн грн податку.

Схоже, що сами завдяки позбавленню в 2020 році таких схем і вдалося досягти значної економії бюджетних коштів, та значно наростити об'єми робіт.

Додамо, що в 2020 році, ПП "Рома" підписало багатомільйонний договір на дорожні роботи, з різницею в 10 гривень порівняно з конкурентами. В цьому році на рахунки підприємства вже надійшло близько 100 мільйонів гривень.

Нагадаємо, напередодні за повідомленням польського телеканалу TVN24,Варшавський окружний суд залишив під вартою ексголову “Укравтодору” Славоміра Новака, якого підозрюють у корупції, керівництві організованою злочинною групою і відмиванні грошей.

Зазначимо, нещодавно у Львівському прес-клубі пройшла прес-конференція, під час якої юрист, заступник голови ГО “Закон та порядок” Юрій Романчук, розповів, що зараз є досить поширеною "практика – не хабар, а фінансування партії…".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ