Після проведення конкурсу на визначення переможців на додаткових маршрутах у Львові, здавалося б, хоч трохи буде наведено порядок із міськими перевезеннями. Однак, як кажуть, не судилося. Якщо так далі триватиме, то безлад на ринку пасажирських перевезень може остаточно скомпроментувати і владу міста, і безпосередніх учасників ринку. А найприкріше, - погіршиться якість обслуговування пасажирів.
Схоже, власне, ПАТ «Львівське АТП 14630» проти втілення рішень згаданого конкурсу в життя. Не виключено, що чиниться певний тиск на керівництво управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради.
Історія почалась із нічної перевірки двох підприємств-претендентів на перемогу – власне «30-го» парку та ТзОВ «Успіх БМ». Тоді керівництво парку переконувало начальника управління Миколу Жука та його заступника Андрія Білоуса у тому, що їх підприємство є чи не найстарішим транспортним підприємство у Львові й запевняло, що саме вони найкраще виконуватимуть перевезення на так званих додаткових маршрутах у Львові.
Хоча при перевірці ПАТ «Львівське АТП 14630» виявилось, що це підприємство заявило на тендер невідповідний клас автобуса, який не може використовуватись на міських перевезеннях, адже задні двері на таких автобусах не контролюються водієм, що може призвести до випадіння на ходу пасажирів. Такі випадки доречі неодноразово траплялися в минулому.
Також, як стало відомо, ПАТ «Львівське АТП 14630» не володіє і достатньою кількістю транспортних засобів, які необхідні для участі у конкурсі, а також водії цього підприємства неодноразово ставали учасниками дорожньо-транспортних пригод, внаслідок яких є численні постраждалі. Стосовно належного оформлення документів поданих на конкурс також є велика кількість недоліків. Усі ці питання є суттєвим мінусом при підрахунку балів та визначення переможця у конкурсі.
У результаті, конкурс відбувся і перевізник заслужено не здобув перемоги на жодному із додаткових маршрутів. Міські чиновники вибрали підприємство, яке краще підготувалось до конкурсу і яке, фактично, й обслуговувало ці маршрути за тимчасовими договорами – ТзОВ «Успіх БМ».
Проте керівництво ПАТ «Львівське АТП 14630», вочевидь, не змирилось із поразкою. Рішення конкурсу не реалізуються на практиці. А це продовжує довготривалий транспортний безлад в нашому рідному місті. Власне, наразі договори із переможцем конкурсу із цілої низки причин не підписані.
Якщо ж раніше, з часів Незалежності України, конкурс на визначення перевізників проводився закулісно і для громадськості залишався за сімома замками, то на цей раз конкурс вперше відбувся абсолютно прозоро та відкрито, всі члени конкурсного комітету були ознайомлені з документацією.
Із цих документів випливає, що «30-й парк» маю недостатню кількість транспортних засобів, а також, після комунального підприємства, є серед лідерів за кількістю порушень, виявлених транспортною інспекцією.
Як висновок, чиновники управління транспорту та зв’язку зобов’язані у найближчий термін підписати угоди та навести врешті лад в транспортному безладі й не відтягувати цей процес заради задоволення амбіцій окремих перевізників.
Христина Панчак.
Фото: comandor-law.blogspot.com
Інформаційна агенція Гал-інфо готова надати слово усім зацікавленим сторонам.