Бізнесменам і фахівцям властиві звичайні людські почуття. Вони також люблять милуватися гарними краєвидами, цікавляться архітектурними пам’ятками. І теж хочуть отримувати позитивні емоції від подорожі.
Тому за кордоном, де добре вміють рахувати гроші, ділові поїздки вже давно стали моральним стимулом для заохочення працівників. А провідні компанії навмисне обирають із цією метою привабливі туристичні місця для проведення загальних зборів товариств, річниць із часу заснування тощо.
Іще в радянські часи Львів був місцем, де часто відбувалися різноманітні міжнародні конференції, симпозіуми. Місто мало досвід у проведенні таких заходів, сталі традиції. Тут існувала доброзичлива атмосфера, бажання допомогти, був відповідний рівень сервісу, чого бракувало в інших регіонах. Звідси його імідж конференційного, конгресового міста. Цьому сприяли наявність чисельних атракцій, історична спадщина, зручне географічне розташування. Однак упродовж останніх десятиріч Львів утратив колишні напрацювання, що призводить і до втрати найбільш заможної частини туристів.
Повну версію можна прочитати тут
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ