Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Як легко "вмити" руки!

«Ми далі навчатимемо студентів, а ви – терпіть і далі доїжджайте кількома маршрутками, витрачайте зайвий час на проїзд», - такий висновок напрошується після радісної новини, яку годину тому повідомив міський голова Львова Андрій Садовий.

Якщо хтось ще цього не прочитав, то– дозволю собі повторити: Садовий повідомив, що Микола Жук і Андрій Білоус повертаються на роботу у «Львівську політехніку», а міське управління транспорту від завтра очолить колишній директор департаменту ЄВРО-2012 Львівської міської ради Олег Засадний.

Складається враження, що у мерії вирішили очиститись від шквалу обурення з боку львів’'ян, які стали довше добиратись на роботу, витрачати зайві кошти на проїзд у маршрутках. Але, як на мене, справа навіть не у «зайвих» двох гривнях, хоча і це також, а у додатковому часі, який львівяни стали гайнувати на проїзд містом.

Приведу банальний власний приклад. Якщо раніше 50 маршрут курсував справді кожні 5-7 хвилин, то теперішній 45-й маршрут стабільно курсує із інтервалом у 20 хвилин! Символічно, що цей маршрут обслуговує не приватний перевізник, а перше міське комунальне підприємство. Наскільки мені відомо, по угоді із приватним перевізником, але це вже деталі.

Так от, якщо раніше, щоб дістатисьь на роботу на 9.00 у Львівську ОДА, я виходив із хати о 8.25, спокійно сідав на маршрутку о 8.30 і був біля Короля о 8.55, то тепер, щоб бути біля Данила о 8.55, потрібно вийти із хати о 8.10, тому що маршрутка із кінцевої зупинки їде о 8.20, а потім аж о 8.40. Не встиг, як то кажуть, твої проблеми.

Проте не буду про це, адже переконаний, що кожен із вас може привести власний приклад того, наскільки більше часу він витрачає на доїзд і, що важливо, на чекання маршруток навіть на кінцевих зупинках.

Про вечірні рейси 45-го я взагалі промовчу, бо це тема для окремої розповіді.

А тепер усе виходить красиво, що ще раз підтверджує, що мер Львова – насправді грамотний стратег. Попри всі «плюси», які відбуваються у місті, – це потрібно визнати. Нема Жука і Білоуса, – нема і проблеми. Пан Засадний спокійно на брифінгах не відповідатиме журналістам на питання, а чому, власне, транспортна мережа погано працює…. Може лише лірично розводити руками, – мовляв, у всьому винні попередники – Жук і Білоус.

Абсолютно не здивуюсь, якщо і пан Садовий на наступних брифінгах нарікатиме на Жука і Білоуса, – мовляв, все наробили вони, але, бачите, вже тут не працюють, а тепер усе очолює фаховий Олег Засадний.

Для справедливості зазначу, що особисто поважаю пана Засадного як справді кваліфікованого чоловіка, проте от навіщо йому брати весь цей бардак і негатив у міському транспорті на себе?! Мабуть, це питання риторичне.

Вибачте за емоції, нікого не хотів образити.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ