На сьогодні чат-ботом @vodokanal_lviv_bot, який є у додатках вайбер і телеграм, вже користується 150 тисяч користувачів. Відтак ЛМКП «Львівводоканал» заохочує своїх споживачів користуватися чат-ботом підприємства.
Завдяки його функціям, можна швидко і зручно подати покази лічильника, оплатити за водопостачання, отримати оперативну інформацію про відключення водопостачання, повідомляють в ЛМР.
«Споживачі, які користуються нашим чат-ботом @vodokanal_lviv_bot, бережуть свій час, а досить часто і нерви, адже всю необхідну інформацію щодо водопостачання оперативно отримують на свій телефон. Тому, заохочуємо всіх споживачів доєднатися до чат-боту, та користати з його можливостей», - наголошують у ЛМКП.
За інформацією підприємства, серед основних функцій чат-боту:
- доступ до свого особового рахунку на воду 24/7;
- отримання інформації про відключення води;
- можливість відстежувати нарахування за воду;
- передача показів лічильників води;
- підтвердження передачі показів лічильників через повідомлення;
- оплата за послуги водопостачання і водовідведення;
- можливість отримання додаткових послуг: зміна особового рахунку, подати звернення, замовлення бутильованої води.