Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

150 тис. споживачів вже користується чат-ботом Львівводоканалу

На сьогодні чат-ботом @vodokanal_lviv_bot, який є у додатках вайбер і телеграм, вже користується 150 тисяч користувачів. Відтак ЛМКП «Львівводоканал» заохочує своїх споживачів користуватися чат-ботом підприємства.

Завдяки його функціям, можна швидко і зручно подати покази лічильника, оплатити за водопостачання, отримати оперативну інформацію про відключення водопостачання, повідомляють в ЛМР. 

«Споживачі, які користуються нашим чат-ботом @vodokanal_lviv_bot, бережуть свій час, а досить часто і нерви, адже всю необхідну інформацію щодо водопостачання оперативно отримують на свій телефон. Тому, заохочуємо всіх споживачів доєднатися до чат-боту, та користати з його можливостей», - наголошують у ЛМКП.

За інформацією підприємства, серед основних функцій чат-боту:

-                доступ до свого особового рахунку на воду 24/7;

-                отримання інформації про відключення води;

-                можливість відстежувати нарахування за воду;

-                передача показів лічильників води;

-                підтвердження передачі показів лічильників через повідомлення;

-                оплата за послуги водопостачання і водовідведення;

-                можливість отримання додаткових послуг: зміна особового рахунку, подати звернення, замовлення бутильованої води.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ