Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

1 вересня у Львові всі перевізники виїдуть на свої маршрути

Учора, 31 серпня, на нараді у Львівській міській раді за участі чиновників, керівників АТП, активістів ГО "Розвиток Громади" та представників профспілок приватних перевізників останні запропонували низку тимчасових механізмів врегулювання перевезення пасажирів-пільговиків. Частину з них керівник юридичного управління міськради Гелена Пайонкевич назвала неправомірними і такими, на які міська рада не піде. Натомість кілька інших варіантів вирішення цієї проблеми виявились прийнятними. Про це повідомив прес-центр "Розвитку громади".

Отож, тепер чиновники  мають опрацювати погоджені пропозиції. Натомість перевізники вирішили посприяти мерії і сьогодні, 1 вересня, виїхати на свої маршрути. Тим паче вони хочуть довезти львів'ян на роботу й навчання, як зробили це зробили учора вранці попри свій страйк.

В той же час 1 вересня має засідати депутатська комісія разом із учасниками вчорашньої наради, щоб визначити єдиний тимчасовий метод впорядкування проблеми з пільговими категоріями пасажирів.

Перевізники планують запросити на збори представників організацій пільговиків, щоб узгодити оптимальний механізм перевезень. Перевізники наголошують, що цей механізм має бути затверджений сесією чи виконкомом міськради як тимчасовий. Він має діяти, поки мерія впровадить систему єдиного пластикового пільгового посвідчення, пільгового квитка або ж адресної допомоги пасажирам-пільговикам. Тобто, до глобального вирішення проблеми, яке дасть можливість вести чіткий облік пільгових пасажирів, зніме навантаження на кожного водія та усуне усі "липові" посвідчення.

Це напередодні підтвердив міський голова Андрій Садовий: "Якщо буде система єдиних пластикових посвідчень, то пропаде половина пільговиків".

Приватні перевізники вважають, що сам страйк і діалог з владою - це поштовх до вдосконалення транспортної системи у Львові в цілому. Страйкарі вважають, що в процесі роботи потрібно враховувати інтереси і власників маршруток, і пасажирів-пільговиків, і пасажирів, які платять за проїзд. Усі мають право на безпечні та якісні перевезення.

Перевізники (власники автобусів, які орендують АТП) мали право на страйк і очікують, що керівники АТП виконають свою обіцянку і не будуть звільняти чи якось інакше утискати їх. Зокрема, керівники АТП висловили готовність підписати гарантійні листи про це.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ