Як зазначено на сторінці Украероруху, з березня 2020 року всі країни світу почали встановлювати різні ступені локдаунів для свого населення, закривати кордони або вводити обмеження на мобільність населення.
Ці заходи мали безпрецедентний вплив на весь авіаційний сектор, включаючи провайдерів аеронавігаційного обслуговування (АНО), аеропорти, авіакомпанії та підприємства авіаційної галузі.
Економічний вплив COVID‐19 у 2020 році у світі:
- Повітряні пасажирські перевезення: загальне скорочення пасажирських перевезень (як міжнародних, так і внутрішніх) знаходились на рівні від 60% у 2020 році порівняно з 2019 роком. При цьому міжнародні перевезення скоротилися на 74%, а внутрішні на 50% (за даними Міжнародної організації цивільної авіації – ІСАО).
- Аеропорти: збитки становлять приблизно 65% у 2020 році порівняно з 2019 роком (за даними Міжнародної ради аеропортів – ACI).
- Авіакомпанії: зниження доходу пасажиро-кілометрів (RPK) на 65,9% у 2020 році порівняно з 2019 роком (за даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту – IATA).
- Туризм: зниження надходжень від міжнародного туризму на суму від 910 до 1,170 млрд. доларів США у 2020 році порівняно з 1,5 трильйонами доларів США, отриманими в 2019 році, при цьому 100% світових напрямків мають обмеження на поїздки (за даними Всесвітньої туристичної організації – UNWTO).
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ