Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

У Львові не вдається розмістити соціальну рекламу щодо вбивства працівника московського консуляту у 1933 році

У рамках проекту «Скарб нації» до річниці атентату, вчиненого Миколою Лемиком, ВО «Свобода» розробило сітілайт із соціальною рекламою. Про це вчора, 3 листопада, під час засідання сесії Львівської міської ради повідомив заступник голови фракції ВО «Свобода» Іван Гринда.

За його словами, секретаріат фракції ВО «Свобода» надіслав 12.10.2011 на погодження макет зазначеного сітілайту на електронну пошту [email protected] відділу промоції управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради.

Проте, виготовлені сітілайти у кількості 20 примірників дотепер зберігаються ЛКП «Адміністративно-технічне управління», оскільки не отримали погодження на розміщення від зазначених вище виконавчих органів Львівської міської ради.

Згідно п. 7.2. Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові, затверджених рішення виконавчого комітету Львівської міської ради, при розміщенні соціальної реклами управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту “Адміністрація міського голови“ за 12 робочих днів до дати експонування подає до ЛКП «Адміністративно-технічне управління», листа про розміщення соціальної реклами, копію макета цієї реклами та копію рішення виконавчого комітету про розміщення згаданої соціальної реклами (завізоване департаментом фінансової політики) з вказанням терміну експонування.

«Атентат Миколи Лемика щодо працівника московського консуляту у Львові 1933 р, який в українських ЗМІ назвали “пострілом в обороні мільйонів”, став значною подією міжнародного масштабу. Те, що вся тодішня галицька громадськість не змогла зробити впродовж цілого року, здійснив в один момент юнак - член ОУН. Головним завданням націоналістів було привернення уваги до голодомору та широке інформування світових ЗМІ про ці події», - зазначив Іван Гринда.

За його словами, попри завчасне здійснення розробником соціальної реклами – ВО «Свобода», всіх необхідних процедур, передбачених Правилами розміщення зовнішньої реклами у м. Львові, департамент «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради не вчиняє жодних дій щодо розміщення такої реклами у м. Львові.

«Вважаємо, що такі дії виконавчих органів Львівської міської ради щодо перешкоджання у розміщенні зазначеної соціальної реклами у м. Львові є фактичним повторенням інформаційної політики польської та московської окупаційної адміністрації 30-х років щодо звитяг героїв української нації», - заявив Іван Гринда.

Він також просить вжити невідкладних заходів для забезпечення розміщення соціальної реклами до річниці атентату, вчиненого Миколою Лемиком та усунути зазначені у цьому запиті факти бездіяльності виконавчих органів Львівської міської ради. Та притягнути до передбаченої чинним законодавством відповідальності осіб, які вчинили зазначені у цьому депутатському запиті правопорушення.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ