Бренд Brioni був заснований у 1945 році в Римі та дуже швидко став синонімом високого статусу.
Голлівудські актори та політичні діячі ставали в чергу за новими костюмами, виготовленими вручну вправними італійськими майстрами.
Назва бренду походить від назви популярного курорту Бріоні, розташованого у Хорватії на березі Адріатичного моря. У 50-х роках там відпочивали всі впливові та знамениті. Курорт безпосередньо асоціювався з багатством і розкішшю, завдяки чому його назва була запозичена для нового бренду, що пропонує чоловікам вишуканий і дорогий одяг.
Brioni та інновації
Бренд стрімко зростав і розширювався, що потребувало сучасних рішень для вдосконалення виробництва. Так, у 1959 році було відкрито першу фабрику бренду. Незважаючи на те, що деякі процеси були механізовані, якість виробів не страждала, а кравецькі методи створення костюма були збережені. Виробництво і зараз зосереджено в Італії, що говорить про незмінно найвищу якість виробів.
Для пошиття одягу Brioni використовуються натуральні тканини, високоякісна фурнітура та декор. Одна одиниця одягу виробляється протягом 30 годин і виконується із застосуванням великого обсягу ручних операцій. Основною фішкою бренду є можливість виготовлення одягу на замовлення, за індивідуальними мірками та з урахуванням усіх побажань. За даними компанії 25000 клієнтів є постійними шанувальниками цієї послуги, що становить четверту частину всієї продукції.
До моменту заснування бренду в усьому світі було прийнято вважати англійські костюми еталонним класичним одягом, але все змінилося з народженням Brioni. Ідеальний крій, елітні тканини, майстерність та вроджене почуття стилю італійських кравців назавжди зафіксувало в серцях чоловіків прихильність до одягу “made in Italy”.
Секрет успіху одягу Brioni
На сьогоднішній день немає жодного чоловіка, який би не чув про костюм Brioni. Колекції бренду – це гармонійний мікс розслабленого італійського стилю та виробництва, доведеного до досконалості. Природна елегантність, властива костюмам від Brioni, робить образ стриманим і шикарним одночасно. До речі, тиха розкіш – тренд, який зараз на піку популярності.
2020 року компанія Brioni відсвяткувала 75-річний ювілей. Легендарний бренд не здає позицій, а скоріше навпаки, його ім'я з кожним роком набуває все більшої цінності. Бренд є статусним та преміальним, а мати костюм від Brioni у своєму гардеробі – престижно.