Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Чому у Львові кожна транспортна реформа обертається катастрофою?

Чергова зміна у транспортній логістиці, тепер уже щодо перенесення зупинок маршрутів приміського транспорту у Львові на окраїни міста, обернулась у нестерпну ситуацію не лише для мешканців передмість, а й для львів’ян: навантаження на громадський транспорт зросло в рази. Любомир Босаневич, депутат Львівської міської ради від фракції УКРОП звертається до міського голови із вимогою роз’яснити, про що думали чиновники ЛМР, перед тим, як проводити таке реформування? Про це повідомила прес-служба Львівської обласної організації партії "Українське об'єднання патріотів - УКРОП".

Вочевидь реформи не підготовлені і здійснюються, так виглядає, не для впорядкування ситуації, а задля того, аби вчергове залізти в кишеню пасажира.

Зокрема у депутатському запиті укропівці наполягають пояснити, чому до впровадження реформи цілковито не готові кінцеві станції, що визначені містом для приміських маршрутів? Йдеться про АС на вул. Петлюри, 3 та вул. Садовій. На обох локаціях є труднощі як з дорогами, логістикою, так і, банально, з елементарними умовами для пасажирів.

«Скільки часу, ким готувались такі зміни у русі громадського транспорту? Чим вони були вмотивовані? Чи оглядали автостанції експерти, перед тим, як запропонувати вищезгадані зміни в розташуванні кінцевих точок доїзду приміського транспорту? Якщо так, то чому не підготували ці автостанції належним чином до нових умов роботи? Чи будуть внесені додаткові зміни у рух міських та приміських маршруток, для забезпечення комфортного проїзду львів'ян? Яким чином чиновники міської ради і Ви, Андрію Івановичу, особисто, бачите приведення станцій, що сьогодні приймають таку кількість транспорту, до належного вигляду і в які кошти це обійдеться містянам?», - запитує Андрія Садового, міського голову Львова, Любомир Босаневич.

Нагадуємо, від початку жовтня у Львові обмежили рух маршруток, що довозили на роботу і навчання мешканців передмість Львова. Це суттєво підвищило для них вартість проїзду в транспорті, створило нестерпну ситуацію в громадському транспорті міста для львів’ян, через те, що всі мешканці передмість були змушені пересідати на громадський транспорт Львова, а кількість машин на маршрутах не збільшилась. 

Раніше депутати від УКРОПу у Львівській обласній раді звернулись до очільників львівської влади схаменутись – вибуховість ситуації очевидна, мешканці передмість виходять на акції протесту. 
Нещодавно міський голова категорично відмовився повернути кінцеві станції для приміських маршрутів назад, однак запропонував продовжити маршрути міського транспорту у передмістя.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ