Українці менш задоволені процесом покупок в онлайн-магазинах, ніж жителі інших країн.
Як пише Мінфін, про це повідомляє «Google Україна» за підсумками глобального дослідження про взаємодію споживачів з онлайн-ритейлерами.
Результати дослідження
Досвід взаємодії з онлайн-ритейлерами як «відмінно» або «дуже добре» оцінюють лише 59% опитаних українських споживачів за середнього світового показника в 69%.
При цьому 11% респондентів не задоволені сервісом (оцінки «задовільно» і «погано»), тоді як у середньому по світу кількість таких відгуків всього 7%.
Українські онлайн-покупці знають в середньому 12 онлайн-магазинів, але купують тільки в трьох з них. Схожа тенденція спостерігається у всіх досліджуваних країнах.
При цьому після покупки в одному з кращих онлайн-магазинів 35% покупців більше не купували у цього рітейлера (порівняно з 22% у світі), а 65% споживачів залишилися лояльними до свого онлайн-продавця (78% в цілому в світі).
Як показує дослідження, українці частіше діляться позитивними відгуками. Так, 53% споживачів рекомендують іншим свої улюблені онлайн-магазини, тоді як в цілому в світі готові рекомендувати онлайн-магазини 48% покупців (у Польщі – 52%, Чехії 44%).
За даними дослідження, українські користувачі з характеристик онлайн-магазинів найвище оцінюють асортимент товарів – 60% і простоту навігації і пошуку товарів – 55%.
Серед характеристик, які українські онлайн-покупці оцінюють найнижче: простота повернення товару – тільки 30% опитаних оцінили на «відмінно» або «дуже добре» цей пункт. А також програми лояльності онлайн-магазинів і наявність безкоштовної доставки товарів – 31% і 34% відповідно задоволені рівнем цих послуг.
Нагадаємо, що на 21 жовтня офіційна вартість долара встановлена на рівні 25 грн 3 коп.