Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Чим зручна контекстна реклама для замовника

Кожен власник бізнесу чи компанії, який пропонує певні товари чи послуги, прагне залучити нових користувачів та збільшити кількість продажів. Цього можна досягти за допомогою сучасних рекламних технологій, спрямованих на просування в інтернеті.

Майже кожен, хто бажає успішно продавати онлайн, користується інноваційними технологіями. Вони бувають різними. Відрізняються за способами реалізації, спрямованістю, вартістю та іншими критеріями.

Один з найпоширеніших та найефективніших способів – це контекстна реклама. Вона діє майже завжди тому, що враховує конкретні пошукові запити користувача. А саме аналізує, що саме він вводить через пошукову систему, які сайти відкриває та на що найчастіше звертає увагу. Отже, коли людина вводить конкретний запит, вона бачить оголошення, які відповідають її інтересам. Так, більша ймовірність того, що вона перейде на інший сайт – той самий, що безпосередньо рекламує себе.

Как работает контекстная реклама: проблемы и советы по оптимизации

Особливості, коли це потрібно

У деяких випадках ця технологія є найефективнішою та найзручнішою. Контекстна реклама від Wezom передбачає використання сервісу AdWords. Цей сервіс пропонує велику кількість різноманітних налаштувань. Там можна вибрати географію, тобто показ лише людям, які знаходяться в тому чи іншому місті, області. Також є можливість налаштування за інтересами, встановлювати певний час показу та ще багато іншого.

Зручно відстежувати результати й бачити, як реклама впливає на користувачів. Контекстна реклама – чудова можливість отримати швидкий прибуток. Все тому, що нема потреби чекати, доки сайт розкрутиться. Все відбувається максимально швидко. Цю технологію часто пропонують тим, хто лише відкриває бізнес та хоче зацікавити цільову аудиторію. Вона не виходить дуже дорого, але гарантує чудові результати.

Саме контекстну рекламу варто обирати тим, хто хоче якомога швидше залучити покупців. Це прекрасна можливість за дуже короткий час збільшити кількість проданих товарів та наданих послуг. Також це ефективна технологія для повторних продажів та повернення інтересу користувачів до товарів, які перестали купувати. AdWords сприяє впізнаваності бренду й дає можливість швидко заявити про себе.

Які головні переваги й недоліки

Робота пошукової системи дуже проста. Принцип заснований на аналізі запитів людини у пошуковій системі. Наприклад, тому, хто хотів знайти смартфон, пропонуються аксесуари та багато іншого. Для досягнення мети пропонуються різні види – пошукова, медійна або банерна та торгова реклама. Кожна має певні особливості та способи використання.

Контекстная реклама для интернет-магазина - агентство GUSAROV

Контекстна реклама Гугл Адс дає тому, хто її замовляє, велику кількість переваг:

  • платити потрібно лише за кліки від потенційного клієнта. За перегляди гроші не знімаються. Кліки бувають не завжди, це враховується під час визначення вартості;
  • можливе розміщення в декількох пошукових системах, а також на партнерських сайтах;
  • пропонуються різні позиції для розміщення рекламного оголошення. Воно може показуватися лише у верхній або у нижній частині, на боковинках сторінки;
  • працює таргетинг за ключовими словами;
  • за певними налаштуваннями реклама показується відповідно до інтересів користувача у певний час доби або день. Це все легко встановлюється.

Але варто враховувати й недоліки. Так, контекстна реклама приваблює не всіх, деякі більше довіряють результатам пошукової системи, яка з’являється у відповідь на запит. Через досить високу конкуренцію у різних сферах бізнесу кліки часто виходять достатньо дорогими. Якщо рекламу вимкнути, трафік відразу різко знижується. А СЕО, навпаки, дає триваліший результат.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ