Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Для впровадження електронного квитка Львів отримає 10 млн євро від ЄБРР

Для впровадження електронного квитка Львів отримає 10 млн євро кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку. Це рішення сьогодні під час сесії ухвалили депутати Львівської міської ради. Повідомила прес-служба "Об'єднання "Самопоміч" Львів".

«Сьогоднішня ухвала відкриває шлях до підписання угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку. Вона буде підписана зі сторони міської ради львівським комунальним підприємством «Львівавтодор». Наступна процедура – погодження Мінфіну на цей кредит. Після цього міський голова надасть гарантії ЄБРР про повернення цього кредиту», – розповів Олег Шмід, депутат Львівської міської ради фракції «Об’єднання «Самопоміч».

За умовами договору, який укладе «Львівавтодор» із Європейським банком реконструкції та розвитку, місто залучить кошти для реалізації проекту впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова. Місто повертатиме кошти протягом 13 років, перші 3 роки будуть пільговими. Кредит гаситимуть двадцятьма рівними платежами кожні шість місяців після завершення періоду дії зобов’язань щодо надання коштів.

«Кредит повертатиметься за кошти «Львівавтодору», це не будуть бюджетні гроші. Перші 3 роки цього повернення пільгових відсотків за кредит все ж таки можуть фінансуватися міською радою через поповнення статутного фонду «Львівавтодор», адже ще не слід було б очікувати прибутку від цього проекту», – зазначив Олег Шмід.

За словами депутата, у грудні буде оголошено тендер, який триватиме приблизно 5 місяців. А реалізацію проекту можна буде починати вже у квітні 2017 року.  Буде запрошено іноземних консультантів від ЄБРР, і повна реалізація проекту триватиме приблизно рік.

Нагадаємо, електронний квиток дозволить покращити якість львівського транспорту. Також це сприятиме курсуванню маршрутів за графіком, адже компанія отримуватиме кошти не за кількість пасажирів, а за проходження певної кількості кілометрів. Таким чином, водій, який взагалі не займатиметься квитками, буде зацікавлений у безпечному рухові відповідно до графіку. 


 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ