Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Електронний квиток у Луцьку: перші результати нововведення

Луцьк став першим містом в Україні, де впровадили автоматизовану систему оплати проїзду без вкладання коштів міського бюджету. Це ще один позитивний крок до реформування транспортної галузі обласного центру Волині.
Фото, Луцька міська рада.

Отож, з грудня минулого року в усіх тролейбусах та автобусах, які працюють на міських маршрутах, встановлено валідатори, системи GPS-моніторингу, автоматичного сповіщення пасажирів та відеоспостереження.

Як повідомили Гал-інфо в прес-службі Луцької міської ради, щодня у громадському транспорті майже 10-ть тисяч лучан здійснюють оплату електронним квитком або мобільним додатком CityCard.

Щодня у громадському транспорті працюють й контролери Луцького підприємства електротранспорту. Пасажирів, які не розрахувалися за проїзд електронним квитком, штрафують.

“Адже оплата готівкою, яку продовжують здійснювати окремі лучани та гості міста, є незаконною, і такий проїзд вважається неоплаченим, а пасажир не має права продовжувати поїздку”, - зазначає заступник начальника управління транспорту та зв’язку міської ради Олександр Середа.

Уже найближчим часом усі перевізники мають запровадити і свою службу контролю. Адже змусити громадян відмовитися від готівки, на жаль, можна лише штрафами.

Наразі багато міст України зіштовхнулися з проблемою пільговиків, які не проживають в цих населених пунктах. Так, за перевезення пільгової категорії громадян у тролейбусах Луцьке підприємство електротранспорту отримує грошову компенсацію з міського бюджету. Але громада нашого міста не може платити за проїзд усіх пільговиків.

Досвід Луцька щодо впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті вже хочуть переймати й інші міста України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ