Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Фіакр-Львів» хочуть усунути з ринку- заява компанії

Компанія-перевізник «Фіакр-Львів», яка багато років працює у Львові у сфері пасажирських перевезень, заявила, що її хочуть вбити, монополізувавши ринок.

Зокрема, у звернені компанії сказано (зі скороченнями):

"Сьогодні ми в тій ситуації, коли варто розповісти, як усе відбувається насправді.

Увесь цей рік на підприємство «Фіакр-Львів» чинили тиск, намагалися втягнути у провокації, дискредитувати, аби позбутися здорової конкуренції. І вже скоро міські управлінці мають намір відібрати наше підприємство, замаскувавши рейдерство під конкурс на міські маршрути. 

Чому ця інформація важлива?

З дня на день ми очікуємо на оголошення конкурсу на міські перевезення. Нам стало відомо, що, зловживаючи службовим становищем, мерія вирішила створити завідомо неконкурентні умови конкурсу, віддавши міському АТП більшість маршрутів за рахунок саме нашого підприємства. Мета очевидна – монополізація ринку і створення єдиного комунального АТП-1. А це означає й неконтрольоване підвищення тарифів, і створення умов «під себе» без врахування думки громадськості.   

На популярній темі підвищення тарифів влада також продовжує спекулювати, дискредитуючи приватні підприємства. Натомість, нагадуємо, ми не вимагаємо збільшення оплати за проїзд, а просимо врегулювати пільгові категорії. Про що ми вже заявляли раніше.

Як насправді відбудеться конкурс на міські перевезення?  

Конкурс на міські маршрути, згідно з постановою Кабміну, мав відбутися ще два місяці тому – у жовтні, адже угоди ЛМР з перевізниками закінчуються 31 грудня. Але міська влада, на жаль, вирішила переступити закон. І до сьогодні не оприлюднила ні прізвищ членів конкурсного комітету, ні самих умов конкурсу для перевізників. Хто і як обиратиме перевізників – досі невідомо. Зрозуміло лише одне: прикриваючись юридичними «нюансами», мерія спокійно тягнула час, щоб закупити нові автобуси для АТП-1. Логіка проста: в кого більше нових автобусів – той і переможець. Навіть якщо це найгірше АТП за якістю обслуговування львів’ян.

Конкурс підлаштовують під АТП-1. І це чистої води корупція.

Чому  комунальне «АТП – 1» купує нові автобуси, а ми – ні?

Чотири роки мерія не надає нам прозорих умов роботи на ринку перевезень. Маючи короткострокові угоди, підприємство не може ризикувати великими кредитами. Натомість АТП-1 щорічно отримує кошти від нас із вами, з міського та державного бюджетів. Виходить,  заробляючи в рази більше, ніж приватні перевізники, міське АТП отримує дотації як збиткове.

А вартість закупівлі нових автобусів для АТП-1 просто вражає! За ціною одного автобуса приватний перевізник придбав би п’ять! Напевно, такі фінансово-транспортні розрахунки точно комусь вигідні. Та це вже справа НАБУ та прокуратури. Але прикро чути, як у мерії поливають брудом приватних перевізників, паралельно розтринькуючи кошти громади на автобуси за ціною «потягів».

Чому саме «Фіакр-Львів» хочуть прибрати з ринку перевезень?

Чесно, ми також здивовані. Попри те, що сьогодні доводиться працювати за умов нестачі водійського персоналу та дороговартісного транспорту і техніки, підприємство намагається обслуговувати маршрути без перебоїв. За результатами роботи за півроку ми отримали друге місце у громадському рейтингу «Найкраще автотранспортне підприємство Львова згідно з виконанням рейсів за даними GPS»!

Але, мабуть, знищення конкурентів просто вирішили почати з нас.

Яким способом «Фіакр-Львів» хочуть усунути з ринку?

Конкурс на міські перевезення передбачає чотири лоти, куди увійдуть автобусні маршрути. Лот для АТП-1 міські управлінці вирішили сформувати за рахунок чотирьох маршрутів, які сьогодні обслуговує «Фіакр-Львів». Чотири маршрути – це 84 автобуси... Це, практично, усунення та знищенням підприємства-перевізника. Таким чином АТП-1 отримає пакет, що перевищує 30% перевезень. А це – монополізація ринку перевезень.

Що буде з фірмою, яка багато років обслуговує львів’ян?

Ми – найстаріше підприємство на ринку перевезень Львова. Ми перевозимо близько 33 726 львів’ян щодня. Звичайно, легше було б змиритися, продати за безцінь автобуси, виплатити кредити й розпустити колектив. Але незважаючи на непрості фінансові умови, в яких доводиться працювати, ми відчуваємо відповідальність за сотні родин, чиї батьки, брати, дружини втратять свої робочі місця.

350 людей  (280 водіїв та 70 осіб адміністративно-технічного персоналу, офіційно оформлених, на відміну від тих, хто збирається забрати маршрути) та їхні сім’ї змушені будуть шукати шляхи для виживання у теперішніх надскладних умовах. І тому ми будемо  відстоювати свої права, затверджені на законодавчому рівні.

Ми вирішили звертатися в Антимонопольний комітет, в НАБУ, ГПУ із заявами про монополізацію ринку перевезень, відсутність конкурентних умов, зловживання службовим становищем та відверте рейдерство.

Тому що ми – за справедливі умови ринку і вільну конкуренцію.

Ми – за впровадження електронного квитка, прийнятні тарифи та оновлення автобусів. Це також наші пріоритети. Але у нас єдина вимога: відкритий конкурс та чесні правила гри, відповідно до закону, а не інтересів окремих приватних осіб у мерії".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ