Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Гаряча лінія» Львова оновила власний чат-бот

Відтепер львів’яни можуть надсилати пропозиції та фото щодо конкретного питання через Telegram у чат-боті «Гарячої лінії» міста – Lviv1580bot.
Фото - ЛМР

Застосунок функціонує пів року, але оновлений для зручності та швидкого контакту з мешканцями, повідомили в ЛМР.

Для швидкого зв’язку з містом, достатньо знайти у Telegram-пошуку – Lviv1580bot і зареєструватись. Після цього бот надсилатиме актуальні повідомлення про планові та аварійні роботи за вказаною адресою або ж неподалік. 

Крім цього, у боті «Гарячої лінії» міста можна подати звернення, відстежити інформацію про результат розгляду свого звернення, переглянути інформацію на карті звернень, дізнатись інформацію про найближче укриття тощо. Однак, тепер ще й доступна функція подачі пропозицій та надсилання фото щодо конкретного питання чи проблеми. 

До боту долучились вже понад 4 тисячі львів’ян.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ