Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Геннадій Москаль оповів історію про два аеропорти для Мукачева

"Якщо навіть теоретично припустити передачу Міжнародного аеропорту «Ужгород» на баланс Мукачева, це означало би повне й остаточне поховання авіасполучення на Закарпатті. Так відреагував Геннадій Москаль на поширене мукачівськими ЗМІ звернення міського голови Мукачева до голови ОДА та міністра інфраструктури України з проханням передати аеропорт Ужгорода на баланс Мукачева", - про це на своїй офіційній сторінці в Інтернеті написав голова закарпатської ОДА Геннадій Москаль.

 Геннадій Москаль: "Найсмішніше в цьому зверненні не те, що мукачівський мер не розбирається в питаннях передачі об’єктів інфраструктури, а те, що він навіть не знає, що Мукачево давно має в комунальній власності свій аеропорт, який так і називається «Міжнародний аеропорт Мукачево», – зазначає Г.Москаль. – Тому нагадую мукачівському меру, що в червні 2005 року, коли його «няньо» повністю владарювали на Закарпатті, обласна рада своїм рішенням №564 передала на баланс Мукачева цілісний майновий комплекс Мукачівського аеродрому «для облаштування цивільного аеродрому з відповідною інфраструктурою». А 11 вересня 2008 року, коли «няньо» працювали в президентському секретаріаті Ющенка, Мукачево оформило державний акт на 228 гектарів «для будівництва міжнародного аеропорту». Ділянка оформлена на Мукачівське міське комунальне підприємство, яке називається – «Міжнародний аеропорт Мукачево» (документи подані нижче).

Мова поки що не про те, що колишній військовий аеропорт був переданий Мукачеву з грубим порушенням законодавства (без обов’язкового погодження Міноборони). Головне інше – після передачі цілісного  комплексу, аеропорт знищили – спеціальні й дуже дороговартісні бетонні плити зі злітної смуги розікрали, а 228 гектарів землі почали дерибанити цілком у балогівському стилі. Через жадібність Балог Закарпаття втратило унікальний об’єкт – готовий аеродром, для повноцінного функціонування якого не потрібні були жодні міжурядові угоди між Україною та Словаччиною. А Мукачево втратило шанс стати центром авіасполучення в області. Більше того – єдиний аеропорт, що залишився в Ужгороді, Балоги за своє багаторічне керування областю довели до повного занепаду: він заріс кущами, де водяться зайці й косулі, а по периметру немає навіть огорожі. Залишилися там «радянська» автомобільна техніка, яку ми хоч завтра готові передати Міжнародному аеропорту «Мукачево». Зараз відновлювати ужгородський аеропорт доводиться мені. Тому нехай мукачівський мер звертається не до мене й міністра інфраструктури, а до свого «вітця» й спитає його: «Няньку, пак нашто’сь украв мукачуськый аеропорт? Типирь’исьме’ся пстали з нічим! А могли’cьме купити «Боінг» тай літати з Завидова до Мукачова, а пересадку чинити в Синякови. И всі би позерали на небо, чудувалися тай казали: «Никайте, які виликі пани, сисі Балоги!» А так упстатисме’ся убоє-двоє, перебач, у гу…ці!» 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ