Як пояснили у поліції, детальна інформація про розшук поширюватиметься серед клієнтів компанії Glovo.
Клієнтам, які користуються мобільним додатком від компанії й живуть у межах на території, де востаннє бачили дитину, надходитиме сповіщення з визначеною геолокацією.
Начальник управління ювенальної превенції Національної поліції України Василь Боггдан зауважив, що оперативне інформування громадян, залучення до цієї роботи відповідального бізнесу є надзвичайно важливим та перспективним для успішної роботи поліції з пошуку зниклих дітей:
"До Національної поліції кожен день надходять десятки звернень щодо зникнення дітей. У цьому році таких повідомлень було понад 8 тисяч. На жаль, 237 дітей ми ще розшукуємо. Це пов’язано, зокрема, з бойовими діями в Україні. Відтак ми максимально розвиваємо цей напрямок нашої діяльності".
У поліції наголосили, що у випадку зникнення дитини надзвичайно важливо не втрачати час та використовувати усі наявні можливості для пошуку: це суттєво сприятиме пошуку дитини.