Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Google Ads змінює правила щодо торговельних марок

24 липня 2023 року буде оновлено правила Google Ads щодо торговельних марок для всіх країн.

Починаючи з цієї дати, Google буде приймати й обробляти скарги від власників торговельних марок лише щодо конкретних рекламодавців і/або оголошень у відповідній галузі.

Компанія Google продовжує інвестувати значні ресурси в розробку й упровадження ефективних правил для рекламодавців, щоб запобігти порушенням і водночас забезпечити розвиток компаній будь-якого розміру. Докладніше про це йдеться в нещодавньому звіті про безпечність реклами. Зокрема, рекламодавці повинні дотримуватися правил Google Ads щодо введення в оману, згідно з якими вимикаються оголошення чи цільові сторінки, що приховують дані або надають неправдиву інформацію про товари, послуги чи компанії (наприклад, зловживання брендом із метою фішингу й шахрайства). Загалом у 2022 році ми заблокували або вилучили 142 мільйони оголошень через порушення наших правил щодо введення в оману, і робота над удосконаленням систем виявлення порушень та їх усуненням постійно триває.

У межах переходу на нову систему застосування правил і в міру подання нових заявок за оновленими правилами обмеження щодо торговельних марок, запроваджені до 24 липня 2023 року, буде поступово скасовано для більшості рекламодавців протягом наступних 12–18 місяців. Щоб дізнатися більше, перегляньте правила Google Ads щодо торговельних марок.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ