Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 планує закупити 35 млн транспортних квитків на суму 357 тисяч гривень. Про це Гал-інфо дізналось, проаналізувавши один із тендерів на сайті публічних закупівель Prozorro.
Як зазначено в тендері, початок аукціону заплановано на 24 лютого 2020 року. Також зазначимо, що 28 січня 2020 року АТП №1 вже придбало 5 млн квитків на суму 51 тисяча гривень в приватного акціонерного товариства "Артсервіс".
Варто зауважити, що торік упродовж березня АТП №1 двічі скасовувало тендери на закупівлю квитків через те, що на участь у торгах подалось менше двох тендерних пропозицій. Підприємство планувало закупити 30 млн разових квитків на суму 750 000 гривень. Зрештою, у березні 2019 року підприємство таки спромоглося придбало 6 млн 250 тисяч квитків загальною вартістю 60 тисяч гривень.
Варто нагадати, що керівник АТП №1 Орест Хамула під час засідання комісії інженерного господарства, транспорту та зв'язку 24 грудня 2019 року зазначив: "У цьому році ми перевеземо 30 млн 277 тисяч платних пасажирів і порядку 17 мільйонів пільговиків".
Таким чином, перевезення пасажирів підприємством АТП №1 в 2019 році не було забезпечене наявністю паперових квитків відповідного номіналу. Але цій ситуації є досить логічне пояснення. Весь 2019 рік львів'яни та перевізники жили в очікуванні на впровадження електронного квитка. Схоже, що на наразі обіцянкам про його запровадження не вірять навіть самі керівники комунальних підприємств.
Заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий, який в попередні періоди був найбільшим апологетом проекту е-квитка у Львові, на цей час пропав з медійного простору в цій тематиці, і сконцентрував свою діяльність на підвищенні тарифів в громадському транспорті та оплати за паркування, а також на ремонтах доріг й урбаністичних проектах, які теж не мають логічного успішного завершення.
Засновник ГО “За якісний транспорт” Святослав Товстига прокоментував ситуацію у коментарі Гал-інфо. “Я періодично спілкуюся з представниками АТП і вони говорять про те, що коли ввечері транспортний засіб приїжджає, здається папка з усіма документами, у тому числі і квитками. Касири обривають квитки на ту суму, яку здає водій. Фактично обілечування пасажирів існує лише по документам”.
Також варто нагадати, що в міській раді Львова і далі обіцяють львів'янам запровадити в місті єдиний електронний квиток.
“Місто планує у цьому році запровадити електронний квиток. Гіпотетично наприкінці року. Тобто до кінця року мають перевезти 35 мільйонів платних пасажирів. При цьому бути збитковими нелогічно. Якщо ми плануємо запровадити квиток навесні чи влітку, тоді навіщо нам взагалі стільки квитків. З цього випливає, що швидше, ніж на кінець року електронного квитка не буде або тоді просто це недоцільне використання коштів. На це чиновники мають дати чітку відповідь, коли у Львові нарешті буде електронний квиток, і чи він взагалі буде”, - зазначив Святослав Товстига.