Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Хлопчик з синдромом Дауна став обличчям бренду дитячого харчування Gerber

Півторарічного хлопчика з синдромом Дауна обрали цьогорічним обличчям американської марки дитячої харчування Gerber, - ВВС Україна.

Лукас Воррен зі штату Джорджія став першою дитиною з синдромом Дауна, якого назвали "дитиною Gerber". Його зображення використовуватимуть для продажу та презентації бренду.

У компанії Gerber кажуть, що вибір саме цього хлопчика з понад 140 тисяч дітей, може посприяти соціальному сприйняттю людей з особливими потребами.

Мати хлопчика Кортні розповіла, що вона подала світлину сина на фотоконкурс "за примхою".

"Ідеальним вибором" назвав Лукаса головний виконавчий директор Gerber Білл Партика.

Батько хлопчика Джейсон розповів у програмі NBC Today, що він сподівається, що перемога Лукаса "може допомогти багатьом людям з особливими потребами бути прийнятими та не обмеженими".

У соціальних мережах багато людей, серед яких і родичі осіб з синдромом Дауна, позитивно відгукнулися на новину.

Однак дехто у соціальних мережах стверджує, що філія Gerber - Gerber Life - мала іншу політику щодо дітей з синдромом Дауна.

ВВС Україна

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ