22 січня о 5 ранку чиновники Львівської міської ради разом з так званою комісією із перевірки діяльності міських автомобільних перевізників на предмет дотримання умов договорів прийшли на інспектування ЛК АТП 1. Про це повідомив депутат Львівської міської ради Валерій Веремчук, повідомляє прес-служба депутата.
Як повідомив депутат, з числа 15 членів комісії прийшло менше половини ії учасників.
Депутат наголошує, що на загал перевірка діяльності комунального підприємства-перевізника звелася до фіксування представником управління транспорту номерних знаків автобусів, які виїжджали на лінію, а також показовий технічний огляд механіка та передрейсовий медичний огляд лікаря.
«Не забуло керівництво АТП показати роботу GPS-системи та її роботи в реальному часі. Однак продемонструвати, як працює супер-програма, так і не вдалося, з огляду на її недосконалість», - розповів Веремчук.
Натомість представник ДАІ показово демонстрував свою "особливу прискіпливість" до випуску транспортних засобів, перевіряв наявність документів, необхідних для виїзду на лінію.
«На завершення керівник комунального АТП надав декілька коментарів журналістам місцевих каналів щодо роботи підприємства, наголошуючи на надзвичайно складних умовах праці персоналу і на цьому власне перевірка закінчилась. Не відбулось жодного розгляду десятка скарг, що надходили до управління транспорту та звязку Львівської міської ради, до депутатського корпусу та до громадськості від пасажирів тощо. Не було і жодних критичних зауважень щодо невиконання умов договору, лише мокрі ноги та питання: для чого створювалося ця комісія і проводилася перевірка?», - розповів депутат.
Валерій Веремчук також наголосив, що до нього як представника депутатського корпусу Львівської міської ради неодноразово надходили численні усні та письмові звернення від громадян щодо функціонування маршрутів №№ 2а, 5а та 6а. Хочу повідомити, що я особисто проконтролював роботу даних маршрутів 12 січня цього року і результат виявився таким, що навіть не потребує коментарів: у цей день на маршруті № 2а курсувало дві машини, хоча згідно із договором повинно бути набагато більше автобусів
Депутат також розповів, що за час перевірки так звана комісія стала свідком просто космічної ситуації, коли автобус не міг виїхати на лінію через величезні ями та калюжі. «Над випускною ямою, повної води висить електричні лінії 600 W. Чи це взагалі безпечно для життя?», - каже Валерій Веремчук.
На переконання депутата Львівської міської ради, насправді створення цієї комісії носить лише формальний характер, не вирішує жодних проблем пасажирів і не карає нікого із перевізників.
«На наш погляд, комісія створена лише для формування оманливої суспільної думки щодо можливого покарання найбільших порушників, розірвання з ними договору і отримання моральної сатисфакції як міської влади, так і «окремих пасажирів». Однак, пересічному пасажиру все рівно, чи буде договір із перевізником розірвано, чи ні. Його більше цікавить якісне та вчасне отримання послуг із перевезення містом у робочих та приватних справах.
Хочу побажати управлінню транспорту та звязку Львівської міської ради: перестане займатися популізмом, створять належні умови для діяльності перевізників, що забезпечить пасажирів якісними умовами пересування містом», - каже Веремчук.
На переконання депутата, основною метою даної комісії є відбілювання репутації мера і його команди за певні прорахунки у запровадження транспортної реформи.