Як інформує прес-служба КВУ, політична партія ʺОпозиційна платформа За життяʺ витратила 60 млн грн, отриманих із Державного бюджету України, на оплату рекламних матеріалів.
Про це повідомляє Комітет виборців України із посиланням на звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за І квартал 2020 року (січень-березень). Звіт опубліковано на веб-сайті НАЗК.
Всього впродовж І кварталу ОПЗЖ було витрачено на діяльність 63 млн. грн. Із них 60 млн. грн. спрямовано на здійснення пропагандистської діяльності, а саме розміщення реклами на телебаченні.
Мова йде про кошти, отримані партією із Державного бюджету України. Гроші отримано в рамках відшкодування витрат партії на передвиборну агітацію під час останніх парламентських виборів та як кошти на фінансування статутної діяльності партії.
Більшу частину коштів отримав телеканал ʺ112-Українаʺ. Сукупно партія перерахувала ТОВ ʺІнформаційне агентство ʺ112-Українаʺ 23 млн. бюджетних коштів (6 лютого і 4 березня). Кошти перераховано за ʺпослуги із забезпечення розміщення рекламного відеоматеріалуʺ.
Ще 16 млн. грн. було перераховано ТОВ ʺТелерадіокомпанія ʺНові комунікаціїʺ як оплата за послуги з розміщення в ефірі рекламних відеоматеріалів.
Крім того, 19 млн. грн. було отримано ТОВ ʺНовини 24ʺ в якості оплати за розміщення рекламних відеоматеріалів.
ʺУкраїнські платники податків фактично оплатили рекламу партії на низці телеканалів. На практиці це означає витрачання бюджетних коштів на вітер. Адже замість того, щоб витрачати кошти на розвиток партії, ОПЗЖ витрачає бюджетні кошти на самопіар. – заявив голова КВУ Олексій Кошель. На його думку ʺтакі дії не порушують чинне законодавство, однак суперечать самій ідеї державного фінансування партій. Тому вкрай важливо внести зміни до Закону ʺПро політичні партії в Україніʺ і заборонити партіям витрачати державні кошти на оплату рекламиʺ.