Спостерігачі КВУ зафіксували прихований підкуп виборців. Про це повідомили 22 листопада на Facebook-сторінці Комітету виборців України КВУ Львів.
Соціологічна фірма "Фама", яка проводить під час виборів мера у Львові екзитпол і яку асоціюють з чиним мером А. Садовим, поширює інформацію про розіграш грошових сертифікатів між виборцями, які взяли участь у голосуванні та екзитполі.
Цю ж інформацію підтвердив і штаб "Європейської солідарності" у Львові, який звернувся до правоохоронних органів щодо підкупу виборців із заявою:
"В соціальних мережах, а також у друкованому вигляді біля дільниць, та, за деякими повідомленнями, на самих дільницях розповсюджується інформація про розіграш призів, що проводиться соціологічною агенцією «Фама» серед осіб, що взяли участь у голосуванні 22 листопада 2020 року на повторних виборах Львівського міського голови та виконали відповідні умови. Загальновідомо, що так звану соціологічну агенцію «Фама» безпосередньо пов’язують з чинним міським головою Львова, що є кандидатом на посаду голови Львівської ОТГ. Вважаємо, що подібні дії зі сторони соціологічної агенції «Фама» мають на меті ні що інше, як вплинути на виборця в день голосування».